bliss X Svart 21.Oktober.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2003 Skal ikke gi meg inn på å definere hvilke behov andre har, men det at myndighet'an nå vurderer å innføre et påbud for båter over 25 fot gir meg et signal om at noen ser på dette som veldig viktig for sikkerheten selv om jeg personlig er motstander av påbud. Et annet argument er at man blir bedre i stand til å hjelpe andre. Selv ved Drøbak har jeg hørt nødrop fra en båt som plutselig hadde begynt å ta inn masse vann en sen oktoberkveld. Mannskapet klarte ikke å holde vannet unna vha lensepumpe og bøtter, og de trengte umiddlebart hjelp, noe de også fikk takket være VHF'en. Sitér dette innlegget Link to post
PanPan Svart 21.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2003 Er det så hensiktsmessig å flytte VHF diskusjonene til denne tråden også? For oversiktens skyld synes jeg man bør ta den diskusjonen tilbake til tråden: https://baatplassen.no/i/YaBB.php?board=...602530;start=60 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.