Jump to content

Seildress fra Seatronic


loffern

Recommended Posts

Fikk nettopp beskjed fra Seatronic at de IKKE vil akseptere reklamasjon av min gamle XM 5000 jakke. :headbang: Kjøpt i 2002 så garantitiden er jo gått ut, men membranen skal ikke smuldre opp etter 5 år for det. Såh derfor: IKKE kjøp XM! :sad:

 

Mener du virkelig at du går tilbake til butikken og reklamerer på 6 år gammelt brukt seiltøy? Hvis du forventer at "tekniske" plagg ikke skal forringes i løpet av så mange år tror jeg du vil bli skuffet uansett merke. Min XM5000 mistet etter hvert også den semipermeable effekten, men med en impregneringsvask så holdt den en sesong til. Etter 6 sesonger var den så og si utslitt. Den nye XM8000 virker litt tynnere og bedre å bevege seg i. Den har heller ikke det ekle foret som borrelåsene hekter seg i. Og den er helt vanntett. Meget fornøyd så langt.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...