Jump to content

Baatplassen kalender 2007

Suzuki

Recommended Posts

De vet, når man har ferdedes i dette området i all sin tid, inklusive talløse turer på palemorderi, og ett tilfelle av slepe-bistand fra NSSR, så drar man vel kjensel på landskapet ... jeg var jo dertil forbi senest på lørdag.

Flott bilde i alle fall, jeg likte det der med at solen "titter frem" bakom masten. Da er du definitivt på vei inn i solnedgangen!!

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Flott bilde i alle fall, jeg likte det der med at solen "titter frem" bakom masten. Da er du definitivt på vei inn i solnedgangen!!

Takk for det, må innrømme at det er min kjære samboerinne som betjente appgrafifotografatet da dette bildet ble tatt en herlig augustkveld.

Slenger inn et til

Førstereisgutten

skipshund1.jpg

Nei, er heller på veg vekk i frå Modalen. Er på Vaksdal og hadde bilde vore litt breiare hadde du sett Vaksdal Mølle. Men det er veafjorden i bakgrunnen og den fører jo for såvitt til Modalen, så det var slettes ikkje værst tippa.

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

my_ads.gif

"Det står alltid en kvinne bak"

001.jpg

Dette var da et fantatisk flott bilde... :wink:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...