Skipper Worse Svart 18.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2006 Flott bilde S/Y Cleopatra; er det tatt fra Korsfjorden mot Børnestangen/Klokkarvik elelr deromkring? Eller er Worse på Wille Weier som ofte før? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Baywatch Svart 18.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2006 Det er bare å bøye seg i støvet for ditt skarpe blikk, Worse. Du har aldeles rett! Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 18.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2006 De vet, når man har ferdedes i dette området i all sin tid, inklusive talløse turer på palemorderi, og ett tilfelle av slepe-bistand fra NSSR, så drar man vel kjensel på landskapet ... jeg var jo dertil forbi senest på lørdag. Flott bilde i alle fall, jeg likte det der med at solen "titter frem" bakom masten. Da er du definitivt på vei inn i solnedgangen!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
EiSvIn Svart 18.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2006 "Dingle med føtter" "Hastverk, nei takk." "Mot Sekken" Sitér dette innlegget Link to post
Quantum Svart 18.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2006 Noen bidrag til kalenderen fra årets båtferie. "Det store smilet." Det beste jeg vet er jolletur. "Paradis." Valøyene. "Galionshunden." Sitér dette innlegget Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
tom-ass Svart 18.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2006 Får bidra med to bilder fra ferskvann jeg da! Åtte pilsner i en snor. Jolle på slep. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Baywatch Svart 18.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2006 Flott bilde i alle fall, jeg likte det der med at solen "titter frem" bakom masten. Da er du definitivt på vei inn i solnedgangen!! Takk for det, må innrømme at det er min kjære samboerinne som betjente appgrafifotografatet da dette bildet ble tatt en herlig augustkveld. Slenger inn et til Førstereisgutten Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 19.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2006 Båthunden "Tilly". Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Pjolter Svart 19.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2006 (redigert) Solskjær Her er et blide fra i sommer som jeg tar med... Sommerminne Balsam for sjelen Med vennlig hilsen Pjolter Redigert 19.Oktober.2006 av Pjolter (see edit history) Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Birchwood 320 Svart 19.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2006 Et par bilder fra i sommer Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Gnisten Svart 20.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2006 "Troika Båtglede" Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
GeirFrode Svart 21.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2006 Her er ett bilde foreløpig etter en kjapp gjennomgang av gamle bilder. Kanskje jeg finner flere senere. Hvem vet.. Celebert besøk: Sitér dette innlegget Link to post
Mir Svart 21.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2006 Noen bilder til, "På tur" "Trebåt" "Trangt om plassen" "Se opp" Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 21.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2006 Ikkje direkte båtbilde, men har med saltvatn å gjere i allefall. Worse er mitt stor idol Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Goddis77 Svart 21.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2006 Du er ikke på vei inn til Modalen her er du? Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 21.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2006 (redigert) Nei, er heller på veg vekk i frå Modalen. Er på Vaksdal og hadde bilde vore litt breiare hadde du sett Vaksdal Mølle. Men det er veafjorden i bakgrunnen og den fører jo for såvitt til Modalen, så det var slettes ikkje værst tippa. Redigert 21.Oktober.2006 av Sinten (see edit history) Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Mir Svart 22.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2006 "Det står alltid en kvinne bak" Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 22.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2006 Mossesundet en stille morgen: Er'e no' mat til oss der nede 'a? Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 22.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2006 "Det står alltid en kvinne bak" Dette var da et fantatisk flott bilde... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Skipper Worse Svart 22.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2006 Ja, det ser ensten ut som om hovedeprsonen ikke helt befinner seg vel med å styre båten fra et varmt og koselig styrehus; man kan se i øynenes glød at han lengter etter å ikle seg oljehyre og konfrontere vindens krefter utendørs, alene og mandig .... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
avmønstret5 Svart 24.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2006 Supre bilder - men ingen på nordsiden av sirkelen?? Sitér dette innlegget Link to post
hanssae Svart 24.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2006 " Denne skal bli til en lampe på rommet mitt ! " " Makrellfiske i solnedgang " Sitér dette innlegget Link to post
Winrace12 Svart 25.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2006 "Gjess i middagsbukta" Sitér dette innlegget Link to post
Winrace12 Svart 25.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2006 "Elegant svane" "Sommerdag i holsfjorden" " solnedgang i gummibåt" "lillebrors båt" Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 25.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2006 (redigert) :lol: "Lillebrors båt" bare må være selvskreven i kalenderen. Beste bildet jeg har sett på lenge!!! (Lagt til: Det hjalp jo at det sto YAMAHA dvs. "YAHAMA" på liksom-motoren, da ...) Redigert 25.Oktober.2006 av Skipper_Worse (see edit history) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.