Mix Svart 23.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2006 (redigert) Ja, folk vaknar når argumenta kjem. Disse argumenta ble lagt frem allerede 6 Oktober samme dag statsbudsjettet ble lagt frem. Det får da være grenser å være sein i avtrekket. Men det er jo bedre å komme seint enn aldri ! Tross alt. Det virker ikke som folk forstår omfanget av denne dusteavgiften ! Ihvertfall ikke folk fra Oslogryta. Våkn opp folkens ! Og støtt Dieselaksjonen. Redigert 23.Oktober.2006 av jolo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Gjest Svart 24.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2006 Jens vil gjøre folk pengelens. det visste alle før valget. Så hvorfor stemte så mangen på den gjengen da. Alt som muligens kan være billigere for oss "blir" avgiftsbelagt. De tar der de kan. Men at de gjør det så åpenlyst og gjennomsiktig som med Dieselen, da ble tilogmed jeg overasket. Det neste blir vel bompenger hver gang du kjører under broene med båter over 12 fot. Husk å stemme rett ved neste valg!!!!!!!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 24.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2006 Det neste blir vel bompenger hver gang du kjører under broene med båter over 12 fot Det forslaget har jeg patent på. Jeg kommer til å forlange provisjon hvis de innfører det. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.