Jump to content

Søker informasjon om en båt!

bella arrow fanatic:p

Recommended Posts

Hei.

Kjørte et søk på Fantic og Wildcat 380. Får ingen svar på dette.

Regner med du kjenner til Hurricane 370 / Cyber 370? Kan båten din være en "hjemmestøp" av disse?

Info/bilder finner du her:

http://www.cyber370.com/

http://www.home.no/jonfl/

Lykke til.

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Ligner litt på hurricane(cyber) men båten gjør noen få knop mer og er lettere..  Det var en eller annen som mente at den hadde vært i produksjon i tønsberg, men det er selvfølgelig ikke sikkert.Kan ikke laste opp bilde, det er for stort..

Takk for at dere prøvde!

Bo Andre bergan :fishing:

• 4 år senere...

Hei, Jeg har trålet nettet uten å finne annen informasjon om båten min (Delta 9700 uten Flybridge) enn at den er laget av Delta Plast i Skånevik.

Jeg skulle veldig gjerne hatt tak i kopi av tegningene til denne båten og event. kopi av manual fra leverandør.

Har vært i kontakt med "Hesnes Fibre Glass" men fikk beskjed om at han hadde hatt en brann der all dokumentasjon var "reist".

Siden jeg har nå funnet både manual til det gamle varmeapparatet (ble til at jeg har kjøpt ny Eber DL5) og til motoren samt Verkstedhåndbok til denne her på forumet så prøver jeg meg igjen :-)))

Jeg er også ute etter ei takluke til denne eller mål/bilder (så jeg får laget meg en ny) da den jeg hadde reiste av båten i Lundsvågen pga. kraftig vind under hjemturen (luka ble dykket etter påfølgende dag uten å bli funnet desverre).

Er det noen her som vet om noen som lager skapdører på mål til båter for en fornuftig penge..? (Neida jeg mener ikke det skal være gratis:-))

Fikk meg foresten en skikkelig "husketur" over Boknafjorden da jeg hentet båten hjem i månedskifte november/desember 2007 :-)) Men det var veldig betryggende å vite at jeg hadde "Poseidon II" som backup. (Mange takk til Poseidon II)

:flag:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...