bella arrow fanatic:p Startet 19.Oktober.2003 Del på Facebook Startet 19.Oktober.2003 Hei alle der ute, jeg søker informasjon om båten wildcat380/fantic380. Er det noen som har noen informasjon vil jeg bli veldig gla! m.v.h Bo André! [glow=red,2,300] [/glow] Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 19.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2003 skal en tråd heises opp igjen henviser vi til den som har vært før, slik [ftp]https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=2498 [/ftp] På den måten holdes en viss "orden". Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
bliss X Svart 20.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2003 Hei Bo André Jeg kan desverre ikke hjelpe deg, men har du forsøkt å bruke en søkemotor? Fint hvis du forteller litt om hvilke planer du har, og hva slags informasjon du er på jakt etter. Da er det kanskje lettere å få hjelp. Synes det er veldig hyggelig at en på 14 år bruker forumet vårt. Hilsen Lasse Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 20.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2003 Hei. Kjørte et søk på Fantic og Wildcat 380. Får ingen svar på dette. Regner med du kjenner til Hurricane 370 / Cyber 370? Kan båten din være en "hjemmestøp" av disse? Info/bilder finner du her: http://www.cyber370.com/ http://www.home.no/jonfl/ Lykke til. Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
bella arrow fanatic:p Svart 22.Oktober.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Oktober.2003 Ligner litt på hurricane(cyber) men båten gjør noen få knop mer og er lettere.. Det var en eller annen som mente at den hadde vært i produksjon i tønsberg, men det er selvfølgelig ikke sikkert.Kan ikke laste opp bilde, det er for stort.. Takk for at dere prøvde! Bo Andre bergan Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 22.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2003 ...Kan ikke laste opp bilde, det er for stort..Hvis du ikke får til å redusere størrelsen på bildet så det kan lastes opp, send det til batdilla@baatplassen.no så skal jeg redusere størrelsen for deg. Ofte hjelper det stort med et bilde. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 22.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2003 Har søkt litt jeg og på nettet, - ingen treff. Men et søk i databasen til Båtmagasinet bringer fram et treff på "Wildcat" og flere treff på "Fantic". Sitér dette innlegget Link to post
Blaster01 Svart 24.April.2008 Del på Facebook Svart 24.April.2008 Hei, Jeg har trålet nettet uten å finne annen informasjon om båten min (Delta 9700 uten Flybridge) enn at den er laget av Delta Plast i Skånevik. Jeg skulle veldig gjerne hatt tak i kopi av tegningene til denne båten og event. kopi av manual fra leverandør. Har vært i kontakt med "Hesnes Fibre Glass" men fikk beskjed om at han hadde hatt en brann der all dokumentasjon var "reist". Siden jeg har nå funnet både manual til det gamle varmeapparatet (ble til at jeg har kjøpt ny Eber DL5) og til motoren samt Verkstedhåndbok til denne her på forumet så prøver jeg meg igjen :-))) Jeg er også ute etter ei takluke til denne eller mål/bilder (så jeg får laget meg en ny) da den jeg hadde reiste av båten i Lundsvågen pga. kraftig vind under hjemturen (luka ble dykket etter påfølgende dag uten å bli funnet desverre). Er det noen her som vet om noen som lager skapdører på mål til båter for en fornuftig penge..? (Neida jeg mener ikke det skal være gratis:-)) Fikk meg foresten en skikkelig "husketur" over Boknafjorden da jeg hentet båten hjem i månedskifte november/desember 2007 :-)) Men det var veldig betryggende å vite at jeg hadde "Poseidon II" som backup. (Mange takk til Poseidon II) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.