Al-Tec Startet 20.Oktober.2006 Del på Facebook Startet 20.Oktober.2006 Hørte en påstand i dag om at fyringsolje om sommeren er det samme som båtdiesel! Noen som vet om dette er sant? Prisforskjellen vil jo bli ganske stor om statsbudsjettet går igjenom! Sitér dette innlegget AL-TEC al-tec.no Link to post
Sydvesten Svart 20.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2006 (redigert) Det er vel tilnærmet samme sak etter hva jeg kan se..... men den er jo farget den som dieselen... så da er det vel like greit å fylle farget diesel da vil jeg tro... som fortsatt vil være tilgjenglig fra bunkersanlegg.. Begge deler er jo like ulovlig.. Redigert 20.Oktober.2006 av sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Florø Svart 21.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2006 Jeg kjører ut fyringsolje.....og det er rett og slett bare et finere navn på farget diesel;-) Sitér dette innlegget Utnytt hele skjermbredden ved å sette alt på en linje? Link to post
Al-Tec Svart 21.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Oktober.2006 Hva er prisen på fyringsolje? Jeg fyrer hele kåken med strøm.... Sitér dette innlegget AL-TEC al-tec.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.