Jump to content

Litt velfortjent selvskryt??


Ole-Jacob

Recommended Posts

Hallo.

 

Synes det er lov til å være litt stolt nå..

 

Viking hjemmesiden har nå hatt ca 10.000 treff siden starten i begynnelsen av juni måned inneværende år.

 

En stor takk bør nok også rettes til baatplassen.no, samt Båtmagasinets båtplass som har blitt brukt som megafon!

 

http://www.viking-baat.com

 

 

user posted image

Foto: Båtmagasinet

 

 

Mvh

Ole-Jacob Martinsen

ole-ja-m@online.no

Link to post
Share on other sites

En stor takk bør nok også rettes til baatplassen.no, samt Båtmagasinets båtplass som har blitt brukt som megafon!

Virkelig imponerende! Har selv merket stor økning i trafikken til min egen hjemmeside http://trudelutt.com etter at baatplassen.no kom på banen. Takk Ingar og dere andre.  :wink:

 

Husker ikke helt når neg startet siden, men det var vel for ca. 3 år siden.

 

Men jeg er litt stolt jeg også, 12000 unike treff (reloads ikke talt med altså) ble passert for 2 dager siden. Vedkommende er hos Sparebank 1 sier loggen min. Gratulerer til deg dersom du kjenner deg igjen.

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Jeg bøyer meg i støvet. Hjemmesiden min har nettopp passert 3.000 (men det inkluderer egne treff og reloads) og vil runde 2 år ved årsskiftet. Det har imidlertid vært en betydelig økning de siste månedene. Sikkert mye takk være baatplassen.no, da siden ellers ikke markedsføres aktivt.

 

(Lars H - jeg har desverre ikke fått implementert den telleren du laget/bearbeidet for meg. Jeg har vært litt småskeptisk siden jeg må omdøpte startsiden etc., og er usikker på hvordan de vil fungere med Frontpage. Men jeg skal teste det ut, for jeg vil gjerne ha litt statistikk - det har jo du mengder av  :wink:)

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Link to post
Share on other sites

(Lars H - jeg har desverre ikke fått implementert den telleren du laget/bearbeidet for meg. Jeg har vært litt småskeptisk siden jeg må omdøpte startsiden etc., og er usikker på hvordan de vil fungere med Frontpage. Men jeg skal teste det ut, for jeg vil gjerne ha litt statistikk - det har jo du mengder av  :wink:)

Frontpage er også jeg skeptisk til. Jeg laget for en tid tilbake en hjemmeside http://home.no.net/narjana for oppdretteren av Labradorer der Japp kom fra. Nå har en annen overtatt oppdateringene der, og han bruker Frontpage. Og hver gang han har vært innom og gjort noe, dukker det opp kode på skjermen slik at jeg må innpå og rette opp php-koden. (teller selvfølgelig ikke jeg meg selv jeg heller).

 

Hjemmesiden din er forøvrig absolutt å anbefale.

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Virkelig imponerende! Har selv merket stor økning i trafikken til min egen hjemmeside http://trudelutt.com etter at baatplassen.no kom på banen. Takk Ingar og dere andre.  :wink:

 

Husker ikke helt når neg startet siden, men det var vel for ca. 3 år siden.

 

Men jeg er litt stolt jeg også, 12000 unike treff (reloads ikke talt med altså) ble passert for 2 dager siden. Vedkommende er hos Sparebank 1 sier loggen min. Gratulerer til deg dersom du kjenner deg igjen.

 

Lars H.

Sidene dine skal faktisk ha mye av æren for at jeg begynte å interessere meg for båt med overnattingsmuligheter for noen år siden. Inntil da var det stort sett bare åpne småbåter som gjaldt!  :wink:
Link to post
Share on other sites

Sidene dine skal faktisk ha mye av æren for at jeg begynte å interessere meg for båt med overnattingsmuligheter for noen år siden. Inntil da var det stort sett bare åpne småbåter som gjaldt!  :wink:

Jeg er ydmyk og bøyer meg i støvet.  :wink: :wink: :blush:

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Jeg tillater meg å hente opp denne tråden en gang til.

 

En kjapp summering av Telenor utskriftene viser 21.842 treff siden oppstart. Dette inkluderer ett hvert treff, men gjennomsnittlig betjening av 70-90 forskjellige maskiner ukentlig gir kanskje et mer riktig bilde..

 

Det er uansett veldig artig med så vidt stor interesse for gamle klassikere! At det også virker som flere og flere går går til med til dels store "vinterprosjekter" vitner om en tiltagende entusiasme for Viking båtene. Morsomt!  :smiley:

 

Bilde

Link to post
Share on other sites

Er noe irritert over min teller, selv om min hjemmeside er meget enkel har telleren nullstilt seg noen ganger. Viser i dag ca 600 treff, men skulle vært på over 3000 :headbang: :headbang:

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Ole-Jakob, Kob, Lars_H, Amarosa....o.s.v. Har felvfølgelig vært å besøkt sidene deres flere (mange) ganger. Dere har fine sider som er forholdsvis ryddig å se på, bildene er redusert til et "ISDN-nivå" som fungerer (Har fått ADSL modem i posten i dag og et brev som sier at den 12/11-04 kan jeg koble det til, så da tåler jeg større bilder...)  

 

Skryyyyyyt til dere alle......  :cheers:

Båten har sin faste plass i hagen.......

Link to post
Share on other sites

Ole-Jakob, Kob, Lars_H, Amarosa....o.s.v. Har felvfølgelig vært å besøkt sidene deres flere (mange) ganger. Dere har fine sider som er forholdsvis ryddig å se på, bildene er redusert til et "ISDN-nivå" som fungerer (Har fått ADSL modem i posten i dag og et brev som sier at den 12/11-04 kan jeg koble det til, så da tåler jeg større bilder...)  

 

Skryyyyyyt til dere alle......  :cheers:

Takk :smiley:

Link to post
Share on other sites

Er dere helt sikker på der med reloads og greier, at disse ikke er med. På viking-baat så teller den iallefall oppover når jeg trykker reload. Det har vel med at sider ikke har lov til å sette "cokkies" hos meg det da. Men det er det jo mange som sar en effektiv stopper for. Så da er det vel endel bom i

hittene dere likevel?

Link to post
Share on other sites

Er dere helt sikker på der med reloads og greier, at disse ikke er med.

Hei.

 

Jeg bruker cookies for å hindre at jeg telles selv og at reloads telles. Men selvfølgelig, har du slått av cookis, kan du sitte og klikke reload i timesvis og gi meg mange treff. Men ved å studere loggen, ser jeg at det store flertall har cookies enablet. Og da må det gå 10min (tidligere 1 time) før du kan telles igjen. Har forøvrig snust litt på "sessions" for å se om jeg kan få et ennå sikrere resultat. Men for øyeblikket er jeg fullt opptat med det nye Sagaforumet.Nedenfor dagens treff enn så langt.

 

Bilde

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...