@llan Startet 20.Oktober.2003 Del på Facebook Startet 20.Oktober.2003 Har brukt en vanlig håndpumpe som jeg setter ned i røret til peilepinnen. På giret gikk dette greit, men på motoren får jeg bare ut 3 av 12 liter. Det er ca. 10 cm klaring mellom bunnpanna og bunnen og det er vanskelig og få vasket under motoren så den veien vil jeg ikke bruke. Har noen et godt tips.. mvh Allan Sitér dette innlegget Link to post
Tom J. Svart 20.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2003 Hei ! Jeg kjøpte en vakuumpumpe fra Maritim. Denne fungerte mye bedre enn den håndpumpa jeg hadde tidligere. Tom J. Sitér dette innlegget Link to post
@llan Svart 20.Oktober.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Oktober.2003 Problemet er at slangen ikke kommer langt nok ned.. Er slangen tynnere på vakumpumpa? Sitér dette innlegget Link to post
MVH Svart 20.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2003 På min VP 41 er det et eget rør på turbo siden, bakenfor varmeveksler som har en plastik top på som jeg tar av og kobler på pumpa for å få ut oljen. Jeg bruker aldri noe ned i peilepinnerøret. MVH Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.