lippert Svart 24.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2006 I dagens utgave DN er det en liten artikkel som kanskje kan være et argument for noen til ikke å bruke fult navn. Statens innkrevingssentral skal nå begynne å søke i ustrukturerte data på Internett for å finne formuesgjenstander, eller andre verdier hos personer som skylder staten penger. De har innledet et samarbeid med FAST som skal tilpasse deres søkemotor. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Victora III Svart 24.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2006 Synes dagens ordning er ganske genial. Ikke totalt anonymt, men en viss identifiksjon gjennom avartar, nick, bosted osv, men uten å utlevere personlig opplysninger. Seriøsiteten bevares på denne måten. Total anonoymitet vet vi for fører hen uten å nevne noe som helst andre båtforum Alle eksemplene som er nevnt på ulempene og farene ved å operere med navn er høyst reelle. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 24.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2006 Nja tror ikke jeg har s[ mye [ frykte om jeg st[r frem med navn og adresse. At jeg gjorde det i et annet innlegg var pa ingen m[te et utrykk for at jeg mente at m[ten det er p[ her er feil. Jeg synes egentlig det er helt greit slik vi har det og ;nsker ingen forandringer i s[ m[te. Vet jo ikke det sikkert men det er vel det innlegget som vi sto frem med navn 2 stykker som er bakgrunnen for dette innlegget. ser ut som jeg m[ f[ meg nytt tastatur for dette ser jo ikke ut, har du sett p[ makan. Har jeg havnet p[ innstilingen til enkelsk tastatur etter som det er de tre siste bokstavene i alfabetet som kr;ller seg. Hvordan stiller jeg det. Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Frøken Fryd Svart 24.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2006 Hvordan stiller jeg det. Velg norsk tastatur du Nede i hjørnet med klokken... Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 24.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2006 Viste jeg vel det så æøå+? Ja alt virker nå. Takk for tipset jeg skulle bare se om dere viste det Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.