Jump to content

Knekt løftehandtak på ny Mariner/Mercury 10hk

Ask

Recommended Posts

Hei

Tre mnd, etter at eg hadde kjøpt ein ny Mariner/Mercury 10 (15) hk motor så knakk løftehandtaket rett av. Dette skjedde heldigvis ikkje då eg løfta motoren frå seglbåten og ned i jolla, men då eg skulle sentrera motoren på akterspeglet.

Handtaket er laga av plastikk/bakelitt/kompositt.

Motoren har ikkje vore utsatt for slag/fall eller liknande. Den har maksimalt blitt løfta av og på 10 ganger.

Eit nytt handtak er ein klar garantisak. Forhandlarane og importøren seier at dette er første gang dei har høyrt om noko slikt.

Er det einkvan som kjenner til liknande tilfeller? Eg er takksam for svar.

Min tillit til handtak av same materiale er fråverande. Eg ønsker eit nytt handtak i metall. Dette er forhandlar/importør ikkje umiddelbart samd i. (Dei har saka til vurdering.)

Eg dreg på lange turar der det ikkje er forhandlarar rundt kvart nes.

Eg meiner at dersom dei er så trygge på at eit nytt handtak av same materiale er sterkt nok så kan dei jo gi meg ein garanti på at eg får ny påhengs dersom handtaket knekk og motoren ramlar i sjøen. Ei slik garanti bør då gjelda i heile motoren si levetid. Dvs. 15-20 år.

Synspunkt?

Ask

Har hatt akkurat samme motor (Mercury) siden 1997 (altså 9 år) og håndtaket er like fint det. Nå foretar ikke jeg løfteoperasjonen med akkurat den motoren av eller på båten mer enn ca 8 til 10 ganger i året da, men jeg har altså ikke tenkt tanken engang på dette håndtaket som noe problem. Jeg vet ikke om vi snakker om eksakt samme håndtak på en 1997 og en 2006 modell, men tror faktisk det.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...