Dalton Startet 31.Oktober.2006 Link til dette innlegget Startet 31.Oktober.2006 Hvordan ledde en lanternemast? Min mast er for høy for båthuset mitt, og det er upraktisk å måtte plukke av masta for å komme inn. Gruer meg imidlertid til å angripe en flott mahognymast med sag, så er det noen som har gjort noe lignende før? Jeg er åpen for gode forslag. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
tuffff Svart 31.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2006 Et par treskjekter i hjemmehavna har montert et hengsle i hyttetaket og satt masten på dette. Vippes forover eller bakover etter som hva som er mest egnet i forhold til overbygget osv. Da slipper du å dele masten. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Dalton Svart 1.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.November.2006 Jeg velger nok den løsningen, tenker jeg. Er bare litt skeptisk til vibrasjoner, jeg har jo en Sabb ombord. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.