Lars H. Startet 22.Oktober.2003 Link til dette innlegget Startet 22.Oktober.2003 Hei. Selv om båten skal på land om tre dager, er det er ikke så helt ille her hjemme heller om høsten. Dette bildet håper jeg virkelig ikke Trude ser, det er vel litt på grensen for å vises på nettet??? Ha en god/heftig hjemmeuke! Lars H. (60 år om en måned og en dag!) Ps. Bildet er tatt med selvutløser, bryllupsnatten, - maaaange år siden!! Fru Trudelutt/kokka/min elskerinne/min beste venn til venstre, kapteinen til høyre. Brudebuketten til venstre og Champis i midten! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
jada Svart 22.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2003 Heftige saker. Hvis høsten tilbringes slik, så skjønner jeg at den ikke er så ille for deg. Kanskje jeg får begynne å tappe vann i karet for å komme over den første depresjonen over snø, vind og kulde Skulle gjerne ha fått pakket inn båten, men satser på at været bedrer seg slik som værdamene har lovet nå her sør. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 22.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2003 Merker at vinteren er nær, ja. Er i full gang med å studere kart, og legge opp ruter og waypoints som jeg aldri kommer til å bruke. Noen som har et BSB kart av ny dato over området fra Tjøme t.o.m Stavern å forære bort ? Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 22.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2003 Er i full gang med å studere kart, og legge opp ruter og waypoints som jeg aldri kommer til å bruke.Det er godt å høre at det er flere som er like "gal" Jeg har nytt BSB-kart, men bare i kopieringsbeskyttet versjon fra Maptech - dessverre. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Barsk IV Svart 22.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2003 Nå fikk du meg til å innse at det faktisk var en eneste ting som manglet på vår bryllupsnatt for 2 1/2 mnd. siden; BADEKAR. mvh Barsk 1 Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 22.Oktober.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2003 Nå fikk du meg til å innse at det faktisk var en eneste ting som manglet på vår bryllupsnatt for 2 1/2 mnd. siden; BADEKAR. GRATULERER!! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
KAT Svart 23.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2003 Hei, Høsten er ikke så ille når du kan være her og kikke etter ny båt. 37 gr. Neppe den jeg kjøper. Er egentlig dette forumet egentlig "vårt personlige ego"? Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 23.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2003 Lars H. holder seg godt, ikke mye grå i håret den karen nei. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 23.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2003 Hei, Ta det med ro Lars, dette kan da ikke kalles uanstendig. Det er nok mange som misunner deg om du har det like bra i dag. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.