Jump to content

Høst, ikke så ille??

Lars H.

Recommended Posts

Hei.

Selv om båten skal på land om tre dager, er det er ikke så helt ille her hjemme heller om høsten.

Dette bildet håper jeg virkelig ikke Trude ser, det er vel litt på grensen for å vises på nettet???

Ha en god/heftig hjemmeuke!

Lars H.

(60 år om en måned og en dag!)

Ps. Bildet er tatt med selvutløser, bryllupsnatten, - maaaange år siden!!

Bilde

Fru Trudelutt/kokka/min elskerinne/min beste venn til venstre, kapteinen til høyre. Brudebuketten til venstre og

Champis i midten!

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Heftige saker. Hvis høsten tilbringes slik, så skjønner jeg at den ikke er så ille for deg. Kanskje jeg får begynne å tappe vann i karet for å komme over den første depresjonen over snø, vind og kulde :wink:  Skulle gjerne ha fått pakket inn båten, men satser på at været bedrer seg slik som værdamene har lovet nå her sør.

Nå fikk du meg til å innse at det faktisk var en eneste ting som manglet på vår bryllupsnatt for 2 1/2 mnd. siden; BADEKAR.

GRATULERER!!

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...