Patnyg Startet 5.November.2006 Del på Facebook Startet 5.November.2006 (redigert) Jeg fikk en Magellan Gps i går. En Meridian Gold. lurer på om noen vet om det finnes kartbrikke over Norge. Skal brukes mest på sjøen. Fikk med en cd med kart over mye større områder enn jeg trenger. Trenger bare Norge. Er den også litt treig? Sitter og trykker og finner ut av litt. og kompasset står på samme sted hele tiden. Hva skyldes dette? En bekjent av meg har hatt den en stund uten å bruke den. Men jeg vet ikke hva han har gjort. Håper noen har noe linker, eller kan gjøre meg litt smartere. Er kanskje litt OT dette selvom det handler om en GPS til båt.;) Redigert 27.Januar.2007 av Andreas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 5.November.2006 Del på Facebook Svart 5.November.2006 Sitter ikke inne i stua vel? Første bud er å ha kontakt med tilstrekkelig antall satelitter, og da må man ut under åpen himmel.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Patnyg Svart 5.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.November.2006 Joda. Dum som jeg er satt jeg i stua, leste litt på brosjyrer og bruksannvisninger, for og teste ut og slike ting. skal komme ut og gjøre det samme som jeg gjorde inne. Er også ute etter sjøkart over Norge. Eller bare Norge. Hvor mye dette kommer til å koste. må ha cd for å overføre med datakabel på denne. Takk for svar forresten:) Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 5.November.2006 Del på Facebook Svart 5.November.2006 Et lite tips: På http://www.gps.no/mbbs2/forums/forum-view.asp?fid=4 finner du et eget forum for Magellan GPS'er. Kanskje du kan få rede på flere detaljer der? Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 6.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.November.2006 Der har jeg allerede vært og spørt, og alle de svarene jeg fikk der har jeg fått her på BP. Lurer egentlig på pris nå på kart over norge. En ting til. Er gps'en klar til bruk med en gang. Tenker på fartsmålinger, knop og kompass? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.