Jump to content

Scandinavian Boat Show denne uka


Bitteliten

Recommended Posts

Hallberg Rassy skrur sine teakdekk opp til 40 foter. Samme med Regina af Vindø om jeg så rett.

 

Vakumlimingsteknikken kommer mer og mer - også på mindre båter

 

Her som mange andre steder må vi skulle mellom teakdekk og teakdekk. Windy og Bavaria mfl legger "fusketeak" - dvs tynne staver limt på komposittplate. HR og Najad mfl legger solide teakstaver.

Ekte teak blir vel noe spesielt å skryte av nå for tiden vel :nono:


"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

Link to post
Share on other sites

Skryte og skryte - og hva er nå for tiden? Innlegget er skrevet for 2 år siden :rolleyes:

 

Jeg har ingen problemer med å ha teak på båten vår. Det er masse av den ombord hos oss sammen med mahogny i ulike farger.

 

Jeg regner med at produsentene forholder seg til gjeldende regler. Noe annet vil være uholdbart for meg som kunde. Man kan ikke ved ethvert kjøp selv undersøke om alle komponenter er produsert ihht gjeldende regler. Man mp ta for gitt at selger har kunnskap og kompetanse til å gjøre den jobben

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...