hifo Startet 8.November.2006 Link til dette innlegget Startet 8.November.2006 NOEN SOM HAR GODE ELLER DÅRLIGE ERFARINGER MED DENNE MOTOREN?? 86 MOD Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Divemaster Svart 8.November.2006 Link til dette innlegget Svart 8.November.2006 Se her .... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Skipper Worse Svart 8.November.2006 Link til dette innlegget Svart 8.November.2006 Jeg har to stk, 1984-modeller, gangtid ca. 3200 timer. Relativt problemfrie maskiner, starter alltid, dog litt tregere vinters dagen pga. ingen gløding. Av samme grunn rikelig med hvitrøyk ved oppstart. Jeg har ingenting negativt å bemerke om motorene; det jeg har hatt av #"&$ og har vært påregnelig vedlikehold eller reparasjon (varmevekslere, pakninger, drivstoffslanger etc.). Mine motorer har fått godt stell siden de var nye, går bl. a. på helsyntetisk olje, og jeg regner med at de har lang levetid igjen ennå. Effektuttaket er relativt moderat og motorene er tungbygde og saktesnurrende og bør derfor ha rikelig levetid ("samme" basis blokk som TAMD 63 P med 370 hk). Men, som med det meste annet som ikke er fabrikknytt, er det gjerne mest eieren/e og hvordan han/de har behandlet motoren det kommer an på...? Detaljer om motorene finner du i dokumentarkivet: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=16446 Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.