Hornet Startet 8.November.2006 Link til dette innlegget Startet 8.November.2006 Har en Yamaha 28hk med el.start som er koblet galt. Trenger et koblingsskjema for å få det riktig. Har forespurt hos en Yamaha-forhandler, men de har ikke så gamle bøker. Motoren er fra 70-tallet, men ser utrolig bra ut mekanisk. Noen som kan hjelpe med koblingsskjema ?? Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 8.November.2006 Link til dette innlegget Svart 8.November.2006 Ja, jeg kan kanskje hjelpe deg. Dette er riktignok på 20/25 og 30hk -1980 mod, men 20/25 er nok helt identisk med 28. Send meg en IM med adresse, skal du få en kopi i posten.... Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
pero Svart 24.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2014 Jeg løfter denne. Har denne 25HK Yamaha fra rundt 1980, med diverse småmangler. Men den starter lett og går greit. Problemet er å få stoppet den. Jeg hadde trodd at de to røde kablene som er nede til venstre på noen måte hadde en forbindelse til stoppknapp, men det ser ut til å være feil. Og jeg kan ikke finne andre muligheter til å koble mot en stopp-bryter. Er det noen som har efaring eller koblingsskjema for denne motoren så jeg slipper å trekke ut bensintilførselen hver gang jeg skal stoppe motoren? ;-) Det er ikke sunt å stoppe den på den måten i lengden all den tid det er oljeblanding i bensinen her vil jeg tro. Håper på hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.