Jump to content

Trenger du medlemsskap i Redningsselskapet?


Stavanger_Seil_AS

Recommended Posts

Redningsselskapet trenger deg som medlem og jeg trenger ett medlem for å få vervepremie. Gavekort på vin til deg om du ikke allerede skulle være medlem og ønsker å bli medlem nå. Fullt medlemsskap i kystpatruljen kr. 500.

Mer info her:

http://www.nssr.no/applications/system/pub...bjectid=1000121

PS. for å få gavekortet må jeg få informasjonen Redningsselskapet trenger så jeg får fyllt ut verveblanketten min som mangler ett navn på å bli full  :cheers:

Link to post
Share on other sites

Jeg har medlemskap i Redningsselskapet, så jeg kan ikke hjelpe deg.

 

Derimot skal man tøre/har man råd til å la være. Det er mange som har fått seg en ubehagelig overraskelse når man trenger assistanse fra Redningskøyta og ikke har medlemskap. Da koster det penger å få hjelp. En skøyte med to til fire mann ombord er ikke gratis. Allikevel er Redningsselskapets pris lave. Et krav om bergingslønn kan fort bli skyhøyt hvis du er uheldig å få hjelp av en som har hørt om bergingslønn.

 

Derfor meld deg inn, hvis du ikke allerede er medlem og husk medlemsskapet gjelder i Sverige også. Du støtter indirekte opp om redningstjeneste langs hele vår kyst hele året.

 

For ordens skyld, jeg har skrevet om assistanse IKKE berging. Det er stor forskjell på disse tingene.

Link to post
Share on other sites

  • 3 måneder senere...

Redningsselskapet trenger deg som medlem og jeg trenger ett medlem for å få vervepremie. Gavekort på vin til deg om du ikke allerede skulle være medlem og ønsker å bli medlem nå. Fullt medlemsskap i kystpatruljen kr. 500.

Mer info her:

http://www.nssr.no/applications/system/pub...bjectid=1000121

PS. for å få gavekortet må jeg få informasjonen Redningsselskapet trenger så jeg får fyllt ut verveblanketten min som mangler ett navn på å bli full  :eek:

Jeg skal melde meg inn i Redningsselskapet snarest, noen som vil verve meg? :flag:

hvis ingen verver meg, så får jeg heller gjøre det manuelt... :lol: :lol: :lol:

(send IM)

Link to post
Share on other sites

Jeg verver gjerne flere til redningsselskapets kystpatrulje:

 

Personopplysninger  

 

Fornavn  

Etternavn    

Adresse    

         

Født (dd.mm.åååå)  

Telefon privat    

Mobiltelefon    

E-post    

 

Båt og forsikringsselskap kan og være greit å ha med.

 

Med vennlig hilsen

 

Atle Brokjøb

 

Tlf: 977 39 560

post@stavanger-seil.no

Link to post
Share on other sites

Meld dere inn alle sammen.

 

Jeg har hatt båt i en del år uten å ha bruk for medlemskapet. Sist høst gikk jeg ut i litt høy sjø og fikk motorstopp. Fikk først hjelp av en annen båt (stor ca. 60 fot). Etter en stund kom redningsskøyta og tauet meg inn til nærmeste havn. Årsaken var dritt i dieseltanken som blokkerte innsuget fra tanken. Dritten kom ikke til filteret en gang. Veldig ubehagelig å ligge å drive i høy sjø. Tanken skal renses når varmegradene kommer!!!

 

Super service fra gutta på Odd Fellow II

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...