Spinner Startet 12.November.2006 Del på Facebook Startet 12.November.2006 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en targabøyle som kan monteres på en hardtop? Gjerne i nærheten av hovedstaden. Sitér dette innlegget Senior-du er min helt! Link to post
Sira Svart 13.November.2006 Del på Facebook Svart 13.November.2006 Har en liggende som ser sånn ut Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
tuffff Svart 13.November.2006 Del på Facebook Svart 13.November.2006 Den så jo grådig fin ut, Sira. Har du noen mål på den? Dersom ikke Spinner er interessert mener jeg. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Sira Svart 13.November.2006 Del på Facebook Svart 13.November.2006 Den er i rustrfrie stålrør m/ innfelte teakstaver. Festene er også i rustfritt stål og kan monteres både på utside og innside. målet er ca 180 - 190 cm, og 125 cm høyde. Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
tuffff Svart 13.November.2006 Del på Facebook Svart 13.November.2006 Jeg skal ta et par strategiske mål på båten denne uken. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 13.November.2006 Del på Facebook Svart 13.November.2006 (redigert) Dem har en fin Targe hos SeaSea.se i Sandvika og hos Ilas.no i Oslo .Ligger et par på Finn.no også , men dem er ikke noe fine syntes jeg og svin dyre . Skal ha en targa på båten jeg også , stiller meg i kø'n over inntreserte i targa'n din Sira (sendt deg en IM ) Er kansje noe høy , men går vel fint å kutte av litt kansje ? Er den av 25 eller 30 mm rør ? Tine II Redigert 13.November.2006 av TINE II (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
tuffff Svart 16.November.2006 Del på Facebook Svart 16.November.2006 Hei Sira. Hvordan går det med targabøylen? Har sendt deg en IM. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 16.November.2006 Del på Facebook Svart 16.November.2006 www.sofus.no lager greit targabøyle i rustfritt i tigerstaden Sitér dette innlegget Link to post
Spinner Svart 16.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.November.2006 Har en liggende som ser sånn ut Takk for tilbudet, men jeg skal forsøke å få laget en litt lavere variant med feste for laterner, antenner osv. Men her er det jo fler som er interessert, så du blir sikkert kvitt den www.sofus.no lager greit targabøyle i rustfritt i tigerstaden Flott tips!! De klarer sikkert å mekke til noe i løpet av vinteren-Takk skal du ha! Sitér dette innlegget Senior-du er min helt! Link to post
tuffff Svart 2.Januar.2007 Del på Facebook Svart 2.Januar.2007 Hei Sira Har du bestemt deg vedr. targabøylen? mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Chivas01 Svart 7.Januar.2007 Del på Facebook Svart 7.Januar.2007 Den er i rustrfrie stålrør m/ innfelte teakstaver. Festene er også i rustfritt stål og kan monteres både på utside og innside. målet er ca 180 - 190 cm, og 125 cm høyde. Har du bøylen ennå Sitér dette innlegget Link to post
la plancha Svart 14.Januar.2007 Del på Facebook Svart 14.Januar.2007 ser det er litt interesse for targabøyler.. har en originalbøyle til scand baltic med hardtop den har vært montert men ikke brukt da kunden ikke ville ha plate til radar på den. komplett med svingbare festebraketter. bredde mellom festehulla er 197 cm. total høyde inklusiv flaggstang ca 140 cm. selve lanternemasta er og leddet og kan legges ned. https://baatplassen.no/bildearkiv/9/9215/targaboeyle.JPG Sitér dette innlegget Link to post
Sira Svart 14.Januar.2007 Del på Facebook Svart 14.Januar.2007 Har du bøylen ennå Nei,den er solgt Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.