SF Startet 14.November.2006 Del på Facebook Startet 14.November.2006 Hei, kjenner noen av dere firma i Stavanger som kan TIG'e pullpitten min mens den er på båten. Tenkte å åpne denne ved å kappe den, montere to haifinner og sveise disse inn på org pullpitt. Det hadde vært greit med et firma som lå ved et kaiområde slik at jeg bare kunne møtt opp med båten og fått dette sveist på plassen. Noen tips? Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Herman Svart 14.November.2006 Del på Facebook Svart 14.November.2006 For 6 år siden fikk jeg sveist et røstjern hos Gerlach Sørensen i Tananger. Jeg vet ikke om han holder til der lenger, men han var ihvertfall grei å ha med å gjøre. Han har verksted på brygga ved Hummeren, så han kan kanskje ta med seg utstyret ut. Problemet er kanskje at TIG sveising er følsomt for vind/drag i lufta, så jeg vet ikke hvor enkelt det er å gjøre det utendørs. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Hydrox Svart 14.November.2006 Del på Facebook Svart 14.November.2006 Finn deg et lite skipsverft i området, de tar det gjerne til inntekt for julebordet.... Sitér dette innlegget Link to post
Njord Svart 16.November.2006 Del på Facebook Svart 16.November.2006 Prøv Båt Industri Service på Hommersåk. De holder til i Hommersåkvågen og utfører glimrende arbeid. Tlf. 51 68 90 50 Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Torkjel Link to post
SF Svart 16.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.November.2006 Takker for det, det skal jeg prøve. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.