Jump to content

Jule eller vintermiddag i Grenland


Allan E

Recommended Posts

Her kan jeg også skrive meg på..

 

Bør vi ikke se hvor mange som melder sin interesse, for deretter å finne ut av hvor/hva vil kan få til?

 

En ting jeg har tenkt på i forbindelse med disse sammenkomstene er at det sikkert ville la seg ordne å få dette mer eller mindre gratis for oss alle.

 

Mange leverandører ville sikkert kunne gi oss foredrag/visninger av produkter/opplæring etc... om vi skulle bli en gjeng med båteiere.

 

Middag, god drikke og båtprat både med og uten "fagfolk" ville jo være gjennomgangstema uansett. Representasjon/kurs/seminarer har en betydelig konto hos mange firma - hvorfor skal ikke BP.no-medlemmer være en målgruppe for disse?

 

Men uansett er jeg klar for et treff når det skal være. Flere?

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...
Prøver på nytt.

Skal vi se om vi kan få til dette nå i år?

 

På Twende i Brevik serveres juletallerken med god drikke til. Jeg har ringt å sjekket.

 

Kan jeg foreslå onsdag om en uke altså den 10/12-08

 

Er med den 10 da er det bra med plass ( ringte nå i kveld). og den 12(fredag) er det 4 plasser ledig.

men vi må bestille fort og det må være bindende påmelding.

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

Jeg tok en sjans nå å bestilte bord til 10 stk ONsdag 10/12-08 kl 1800. Vennligst bekreft i tråden her hvem som kommer. Jeg tar med min kone, så da er vi to. Så vet jeg Roger med kone kommer så da er vi fire.

Værsegod neste.

 

Vi kan få utvidet bordet hvis vi skulle bli flere, men da bør vi gi beskjed i løpet av helgen.

Link to post
Share on other sites

Er det med eller uten co-skipper?

Hei Pettersand.

 

Nå har du vel tatt deg vann over hode som spør om det er med eller uten CO-SKIPPER.

Er det ikke du som er co-skipper ? Slik mange av oss andre menn på Baatplassen er.

(Hvertfall virker det sånn)

Håper dere kommer.

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

Jeg tok en sjans nå å bestilte bord til 10 stk ONsdag 10/12-08 kl 1800. Vennligst bekreft i tråden her hvem som kommer. Jeg tar med min kone, så da er vi to. Så vet jeg Roger med kone kommer så da er vi fire.

Værsegod neste.

 

Vi kan få utvidet bordet hvis vi skulle bli flere, men da bør vi gi beskjed i løpet av helgen.

 

Det er bestilt, så nå mangler vi flere gjester, mange gjester så vi kan utvide.

Der kan da ikke bare være i Bergen at de greier å få det til.

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

Flott forslag, men neste uke har jeg min datter. Skal forsøke å fange en barnevakt som kan sitte fra 17-22. Kommer da en person i (fysjamei...) bil fra Skien - slik at om noen trenger sjåfør på den tiden og langs veien til/fra, så er det bare å si ifra. Bekrefter barnevaktgreiene i løpet av mandagen her i tråden.

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Lander i Oslo tirsdag morgen etter 4 måneder i utlendighet og regner med at jeg er klar for dette treffet, så jeg melder meg på.... dog med et bitte lite forbehold... Trenger litt live båtprat nå... Skal se om jeg får med meg fruen også.... hadde vært hyggelig om flere fikk dette til..

 

Meget flott tiltak Allan :flag:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Jeg tok en sjans nå å bestilte bord til 10 stk ONsdag 10/12-08 kl 1800. Vennligst bekreft i tråden her hvem som kommer. Jeg tar med min kone, så da er vi to. Så vet jeg Roger med kone kommer så da er vi fire.

Værsegod neste.

 

Vi kan få utvidet bordet hvis vi skulle bli flere, men da bør vi gi beskjed i løpet av helgen.

 

Dette ser ut til å flaske seg.

Allan var det søndag eller mandag du kunne utvide bestillingen?

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

Jeg må dessverre melde pass i første omgang, men jobber med å få til noe. Siden jeg er så liten, håper jeg det er plass om jeg plutselig kan komme allikevel. :-) .

Uansett....ha en hyggelig båtkveld alle!

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Hei Pettersand.

 

Nå har du vel tatt deg vann over hode som spør om det er med eller uten CO-SKIPPER.

Er det ikke du som er co-skipper ? Slik mange av oss andre menn på Baatplassen er.

(Hvertfall virker det sånn)

Håper dere kommer.

Hehe.. jeg lurte bare på om jeg fikk være med ...

Vi gleder oss og skal prøve å komme.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...