Allan E Startet 17.November.2006 Del på Facebook Startet 17.November.2006 Ser de arrangerer middag både her og der. Kan vi klare å få til noe slikt her i Grenland også. Er det noen som har tid til å undersøke litt. Jeg kunne godt tenke meg et slikt vintertreff. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 17.November.2006 Del på Facebook Svart 17.November.2006 Blir gjerne med jeg også så sant det passer inn og ikke kolliderer med andre ting som jobb osv. Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 17.November.2006 Del på Facebook Svart 17.November.2006 Her kan jeg også skrive meg på.. Bør vi ikke se hvor mange som melder sin interesse, for deretter å finne ut av hvor/hva vil kan få til? En ting jeg har tenkt på i forbindelse med disse sammenkomstene er at det sikkert ville la seg ordne å få dette mer eller mindre gratis for oss alle. Mange leverandører ville sikkert kunne gi oss foredrag/visninger av produkter/opplæring etc... om vi skulle bli en gjeng med båteiere. Middag, god drikke og båtprat både med og uten "fagfolk" ville jo være gjennomgangstema uansett. Representasjon/kurs/seminarer har en betydelig konto hos mange firma - hvorfor skal ikke BP.no-medlemmer være en målgruppe for disse? Men uansett er jeg klar for et treff når det skal være. Flere? Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Allan E Svart 3.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Desember.2008 Prøver på nytt. Skal vi se om vi kan få til dette nå i år? På Twende i Brevik serveres juletallerken med god drikke til. Jeg har ringt å sjekket. Kan jeg foreslå onsdag om en uke altså den 10/12-08 Sitér dette innlegget Link to post
rogre Svart 3.Desember.2008 Del på Facebook Svart 3.Desember.2008 Dette her var positivt , blir gjerne med selv , bare det ikke kolliderer med jobb , venter på utreise før jul men jeg håper at den lar vente på seg litt. Gi tilbakemelding så snart dere vet noe. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 3.Desember.2008 Del på Facebook Svart 3.Desember.2008 Skulle gjerne blitt med men hele neste uke er jeg i Stavanger på kurs / møter. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 3.Desember.2008 Del på Facebook Svart 3.Desember.2008 Prøver på nytt.Skal vi se om vi kan få til dette nå i år? På Twende i Brevik serveres juletallerken med god drikke til. Jeg har ringt å sjekket. Kan jeg foreslå onsdag om en uke altså den 10/12-08 Er med den 10 da er det bra med plass ( ringte nå i kveld). og den 12(fredag) er det 4 plasser ledig. men vi må bestille fort og det må være bindende påmelding. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
avmønstret5 Svart 3.Desember.2008 Del på Facebook Svart 3.Desember.2008 Er det med eller uten co-skipper? Sitér dette innlegget Link to post
Danemann Svart 3.Desember.2008 Del på Facebook Svart 3.Desember.2008 Kan Sør-vestfoldinger være med ? Hvis båten deres har "bodd" i Grenland? Sitér dette innlegget Vi slutter ikke å leke fordi vi blir gamle, men vi blir gamle når vi slutter å leke =) Link to post
Roger jo Svart 3.Desember.2008 Del på Facebook Svart 3.Desember.2008 Kan Sør-vestfoldinger være med ? Hvis båten deres har "bodd" i Grenland? HER ER ALLE HJERTLIG VELKOMMEN. Bare å melde seg på. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Allan E Svart 3.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Desember.2008 Beklager sen tilbakemelding, har vært uten nett står nå i kjellern på en eldgammel maskin. Det må jo være helt grei å ta med ledsager. Vi sier det slik så blir vi dobbelt såmange. Som Roger sier "Alle hjerlig velkommen" og vi satser på onsdag om en uke. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 4.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Desember.2008 Jeg tok en sjans nå å bestilte bord til 10 stk ONsdag 10/12-08 kl 1800. Vennligst bekreft i tråden her hvem som kommer. Jeg tar med min kone, så da er vi to. Så vet jeg Roger med kone kommer så da er vi fire. Værsegod neste. Vi kan få utvidet bordet hvis vi skulle bli flere, men da bør vi gi beskjed i løpet av helgen. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 4.Desember.2008 Del på Facebook Svart 4.Desember.2008 Er det med eller uten co-skipper? Hei Pettersand. Nå har du vel tatt deg vann over hode som spør om det er med eller uten CO-SKIPPER. Er det ikke du som er co-skipper ? Slik mange av oss andre menn på Baatplassen er. (Hvertfall virker det sånn) Håper dere kommer. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 5.Desember.2008 Del på Facebook Svart 5.Desember.2008 Jeg tok en sjans nå å bestilte bord til 10 stk ONsdag 10/12-08 kl 1800. Vennligst bekreft i tråden her hvem som kommer. Jeg tar med min kone, så da er vi to. Så vet jeg Roger med kone kommer så da er vi fire.Værsegod neste. Vi kan få utvidet bordet hvis vi skulle bli flere, men da bør vi gi beskjed i løpet av helgen. Det er bestilt, så nå mangler vi flere gjester, mange gjester så vi kan utvide. Der kan da ikke bare være i Bergen at de greier å få det til. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
vikers Svart 6.Desember.2008 Del på Facebook Svart 6.Desember.2008 Flott forslag, men neste uke har jeg min datter. Skal forsøke å fange en barnevakt som kan sitte fra 17-22. Kommer da en person i (fysjamei...) bil fra Skien - slik at om noen trenger sjåfør på den tiden og langs veien til/fra, så er det bare å si ifra. Bekrefter barnevaktgreiene i løpet av mandagen her i tråden. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Sydvesten Svart 6.Desember.2008 Del på Facebook Svart 6.Desember.2008 Lander i Oslo tirsdag morgen etter 4 måneder i utlendighet og regner med at jeg er klar for dette treffet, så jeg melder meg på.... dog med et bitte lite forbehold... Trenger litt live båtprat nå... Skal se om jeg får med meg fruen også.... hadde vært hyggelig om flere fikk dette til.. Meget flott tiltak Allan Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Roger jo Svart 7.Desember.2008 Del på Facebook Svart 7.Desember.2008 Jeg tok en sjans nå å bestilte bord til 10 stk ONsdag 10/12-08 kl 1800. Vennligst bekreft i tråden her hvem som kommer. Jeg tar med min kone, så da er vi to. Så vet jeg Roger med kone kommer så da er vi fire.Værsegod neste. Vi kan få utvidet bordet hvis vi skulle bli flere, men da bør vi gi beskjed i løpet av helgen. Dette ser ut til å flaske seg. Allan var det søndag eller mandag du kunne utvide bestillingen? Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Allan E Svart 7.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Desember.2008 Sånn det ser ut nå så er det ikke behov for å melde på flere så jeg vil la bordbestillingen stå som den gjør. Det måtte være hvis det kom fler påmeldinger i morgen mandag. Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 8.Desember.2008 Del på Facebook Svart 8.Desember.2008 Jeg må dessverre melde pass i første omgang, men jobber med å få til noe. Siden jeg er så liten, håper jeg det er plass om jeg plutselig kan komme allikevel. :-) . Uansett....ha en hyggelig båtkveld alle! Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
avmønstret5 Svart 8.Desember.2008 Del på Facebook Svart 8.Desember.2008 Hei Pettersand. Nå har du vel tatt deg vann over hode som spør om det er med eller uten CO-SKIPPER. Er det ikke du som er co-skipper ? Slik mange av oss andre menn på Baatplassen er. (Hvertfall virker det sånn) Håper dere kommer. Hehe.. jeg lurte bare på om jeg fikk være med ... Vi gleder oss og skal prøve å komme. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 8.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Desember.2008 Du eller dere er hjertlig velkommen. Kommer det isåfall en eller to? Det er noen fler her som jeg venter svar fra. Håper på flere svar i løpet av kvelden. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 8.Desember.2008 Del på Facebook Svart 8.Desember.2008 Hehe.. jeg lurte bare på om jeg fikk være med ... Vi gleder oss og skal prøve å komme. Fint at dere kommer. Her er plass til flere, våkne opp. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
avmønstret5 Svart 9.Desember.2008 Del på Facebook Svart 9.Desember.2008 Jeg har forstått det er mange fra Grenland på BP, og flere litt lengre ned på kysten. Det er jo ikke så langt å kjøre til Brevik. Vi kjører bil, har ikke tilgang til båt, men det går bra. Snakkes Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 9.Desember.2008 Del på Facebook Svart 9.Desember.2008 Jeg har forstått det er mange fra Grenland på BP, og flere litt lengre ned på kysten. Det er jo ikke så langt å kjøre til Brevik. Vi kjører bil, har ikke tilgang til båt, men det går bra. Snakkes Ja og for de oppover kysten også. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 10.Desember.2008 Del på Facebook Svart 10.Desember.2008 Nå reiser vi på Jule eller vintermiddag i Grenland det blir hyggelig. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.