Jump to content

Støyisolering av el.dass

Pellegutten

Recommended Posts

Ligger mye ute på en holme hvor det er en Skilsø 975 som ligger der ofte. Den båten er min skræk og gru ! Makan til leven fra en dass,det er rene støy generatoren når de trykker på knappen :eek:

Takke meg til en pumpe do . Hadde det vært no sånt i Slagskibet så hadde Ørnhild funnet fram grisemaska prompte. Høres kanskje ikke så ille ut ombord i båten det gjelder vil jeg tro ?

Var en gang ombord i en båt som hadde kledd inn og støydempet el.dassen. Den var MEGET stillegående men vet ikke mer om hvilken type dass og hvordan jobben var gjort. Skal prøve å sjekke det opp da jeg lurer på samme saken selv.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
  • Barnevaksiner

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...