Pellegutten Startet 19.November.2006 Link til dette innlegget Startet 19.November.2006 Hadde tenkt å bygge om dassen til el.dass, men er litt i tvil pga støy. Er det noen som har prøvd å støyisolere en el.dass? Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 19.November.2006 Link til dette innlegget Svart 19.November.2006 Også et spørsmål jeg også henger meg på - noe med suksess i den rettning, eller skal vi prøve med et sleivspark på produsenter, greier dere ikke det bedre Sitér dette innlegget Link to post
Larspo Svart 19.November.2006 Link til dette innlegget Svart 19.November.2006 Min dasser bråker da ikke så ille (Jabsco)... Generelt å støyisolere en dasser høres ut som en utrolig dårlig ide. Ser for meg en isolasjonsmatte rundt pumper ol. Etter litt bruk i høy sjøgang fungerer disse som svamper for annet lurium..... Nei. Så lite som mulig å holde rent, og def. ikke noe stoff i nærheten. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 19.November.2006 Link til dette innlegget Svart 19.November.2006 Ligger mye ute på en holme hvor det er en Skilsø 975 som ligger der ofte. Den båten er min skræk og gru ! Makan til leven fra en dass,det er rene støy generatoren når de trykker på knappen Takke meg til en pumpe do . Hadde det vært no sånt i Slagskibet så hadde Ørnhild funnet fram grisemaska prompte. Høres kanskje ikke så ille ut ombord i båten det gjelder vil jeg tro ? Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 19.November.2006 Link til dette innlegget Svart 19.November.2006 Var en gang ombord i en båt som hadde kledd inn og støydempet el.dassen. Den var MEGET stillegående men vet ikke mer om hvilken type dass og hvordan jobben var gjort. Skal prøve å sjekke det opp da jeg lurer på samme saken selv. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Hanne_V Svart 19.November.2006 Link til dette innlegget Svart 19.November.2006 Min og bråker noe inn i h...... Det finnes en silent flush modell. Tror nok løsningen er å bytte hele potta. Har prøvd denne. Gir nesten ikke en lyd. kk Sitér dette innlegget Du `ække ekte sjømann før du har en tohatsu på hekken!!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.