Jump to content

Støyisolering av el.dass

Pellegutten

Recommended Posts

Min dasser bråker da ikke så ille (Jabsco)...

Generelt å støyisolere en dasser høres ut som en utrolig dårlig ide. Ser for meg en isolasjonsmatte rundt pumper ol. Etter litt bruk i høy sjøgang fungerer disse som svamper for annet lurium..... Nei. Så lite som mulig å holde rent, og def. ikke noe stoff i nærheten.

Ligger mye ute på en holme hvor det er en Skilsø 975 som ligger der ofte. Den båten er min skræk og gru ! Makan til leven fra en dass,det er rene støy generatoren når de trykker på knappen :eek:

Takke meg til en pumpe do . Hadde det vært no sånt i Slagskibet så hadde Ørnhild funnet fram grisemaska prompte. Høres kanskje ikke så ille ut ombord i båten det gjelder vil jeg tro ?

Var en gang ombord i en båt som hadde kledd inn og støydempet el.dassen. Den var MEGET stillegående men vet ikke mer om hvilken type dass og hvordan jobben var gjort. Skal prøve å sjekke det opp da jeg lurer på samme saken selv.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...