Janoho Startet 20.November.2006 Link til dette innlegget Startet 20.November.2006 Hei, trenger 2 stk glødeplugger til BMc'en 36 HK captain. Kd-trading er dyre, ser etter alternativer.. Noen som kan hjelpe. Pluggen er merket med "Wellman W300-I I V ", Qc3" Var hos Biltema,men de visste ingenting. Jon Sitér dette innlegget Link to post
Cirkeline Svart 20.November.2006 Link til dette innlegget Svart 20.November.2006 Hvilke gjengedimensjon og ytre mål har denne? Biltema har flere typer i sine skuffer, men spør du etter gl.plugg til BMC så tror jeg de melder pass. Kanskje bare en skisse over fysiske mål gjør det lettere med å finne en type som passer? Cirkeline Sitér dette innlegget Link to post
GOE Svart 20.November.2006 Link til dette innlegget Svart 20.November.2006 Vet ikke om dette er til noen hjelp, men du kan prøve her: www.marinediesel.no Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
Espen C Svart 20.November.2006 Link til dette innlegget Svart 20.November.2006 Ikke kjøp slike ting på Biltema de er ikke mye tess, de fleste som selger plugger har en del bøker med overgangstabeller så det er sikkert ikke så vanskelig å få tak i noe som du kan bruke. Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 20.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.November.2006 er visstnok Champion Ag32, da er det bare å finne en forhandler eller en med overgangstabell. JOn Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 20.November.2006 Link til dette innlegget Svart 20.November.2006 (redigert) Hei, Janoho Vet jo ikke hvor i Norge du holder til (det er én av fordelene med å ha tilstrekkelig opplysninger i bosted), men Fredrikstad Vikleverksted selger glødeplugger. Redigert 20.November.2006 av Walter_S (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Morten_L Svart 20.November.2006 Link til dette innlegget Svart 20.November.2006 Kjøpte glødeplugger til min BMC 1.5l hos Sangvik Service i Kristiansand, selv med gode rabatter kostet de en del. Tror det var en 7-800kr for alle 4. Morten Sitér dette innlegget Link to post
Wannskrækk Svart 20.November.2006 Link til dette innlegget Svart 20.November.2006 Hadde en BMC 1500 for noen år siden, og fikk kjøpt glødeplugger hos MOBIREK i Lillestrøm. Og oljefilter. Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 21.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.November.2006 Sangvik-service, 248 med moms, blir vel der da. Jon Sitér dette innlegget Link to post
cocker Svart 21.November.2006 Link til dette innlegget Svart 21.November.2006 Kjøpte glødeplugger hos Økonomideler på Grålum i Saprsborg.. Oppgav bare bmc 1500 capitan og fikk til den...tror jeg havnet på ca 750kr for fire stk... Husk og rense hullet med ett borr før nye monteres...må få vekk koksen...viktig...... Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 21.November.2006 Link til dette innlegget Svart 21.November.2006 hadde bmc for noen år siden og her:Safe motor hadde de glødeplugger for en rimelig penge..... Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Janoho Svart 22.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.November.2006 Kjøpte glødeplugger hos Økonomideler på Grålum i Saprsborg..Oppgav bare bmc 1500 capitan og fikk til den...tror jeg havnet på ca 750kr for fire stk... Husk og rense hullet med ett borr før nye monteres...må få vekk koksen...viktig...... Jepp, det kan jeg skrive under på, den ene pluggen har tidligere en gang knekt der, må borres opp og bruke trykkluft for å unngå at metallspon legger seg i kammeret. Anbefales å sette de inn med litt kobberfett før montereing. Jon Sitér dette innlegget Link to post
Odd Gunnar Husta Svart 8.November.2013 Link til dette innlegget Svart 8.November.2013 Jeg prøvde å skifte glødeplugger. To av dem ble vridd tvers av da jeg skulle skru dem ut, slik at glødepinnene sitter fast inn mot forkammeret. Kan disse bores ut uten at enden faller inn i forbrenningskammeret? Om så skjer, da faller den trolig videre ned i sylinderen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.