NovaMan Startet 22.November.2006 Del på Facebook Startet 22.November.2006 Hei Noen som har gode ideer til løsning? Jeg trenger å erstatte store ventilasjonsdeksler i hvit plast (ca 20x40 cm.) på hver side av båten min som er forsvunnet etter at de ble tatt av, og nye originale koster flere tusen kr. pr. stk. Jeg tenker meg da å dekke hele åpningen med gjennomfargede plastplater 3-4 mm. tykke, pusse kantene på disse pene, og så felle inn vanlige ventilasjonsgittere som fås kjøpt i enhver båtbutikk i disse platene igjen. Noen som har forslag til hvor jeg kan få tak i noe slikt? Evt. andre kreative løsninger? mvh. Terje Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 22.November.2006 Del på Facebook Svart 22.November.2006 Det hender at jeg er i det kreative hjørnet, men har du et bilde (evt. illustrasjonsbilde) som viser ferdig produkt på båt? Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
NovaMan Svart 22.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.November.2006 Ja det har jeg av en tilsvarende båt, men hvordan får jeg lastet opp et bilde? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 25.November.2006 Del på Facebook Svart 25.November.2006 Da du skrev din 27 innlegg så langt, så du aldri knappen med teksten på "Laste opp bilde"? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.