jeger Startet 27.November.2006 Del på Facebook Startet 27.November.2006 (redigert) Hei ; Holder på å restaurere en 26 fot`s Selfa kystsjark som har vært på havets bunn. Selfa produserer ikke lengere denne størrelsen, men jeg har hørt at et annet firma har overtatt produksjonen. Kjenner noene til firmaets navn?? Planen var å kjøpe ferdig innredning eller leie/ låne malene til innredningen. Eller er det andre forsalg på å hvordan gjøre denne delen av prosjktet .. For å slippe unødvendig kosmetiskt maling av aluminiumen ønsker jeg å fjærne all malingen fra alu-rekkene osv. Finnes det kjappe måter å få bort malingen på ??? Jeger. Redigert 27.November.2006 av jeger (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 27.November.2006 Del på Facebook Svart 27.November.2006 Finnes det kjappe måter å få bort malingen på ??? Høytryksspyler med turbodyse, kanskje, evt. med varme? På aluminium kan det være en løsning. La oss høre om restultatet, om du prøver. Ang. spørsmålet om hvem som bygger Selfa 26 nu, kan jeg ikke hjelpe deg, men en telefon/mail til Selfa kan kanskje bringe lys over saken. Utrolig bra båt. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Per-Arne Svart 28.November.2006 Del på Facebook Svart 28.November.2006 Selfa produserer ikke lengere denne størrelsen, men jeg har hørt at et annet firma har overtatt produksjonen. Kjenner noene til firmaets navn?? Tror de fortsatt tilbyr selvbygg av denne. De holder til i Trondheim på Selsbakk i de gamle industri lokalene. Samme området som Selfa. Usikker på sammenhengen mellom selvbyggingen og http://www.matrixboats.no/ men prøv å ring Matrix så kjenner de sikker til det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.