kortvarig(båt)håpløs Startet 27.November.2006 Del på Facebook Startet 27.November.2006 På tampen av årets sessong var jeg en tur i ukjent farvann, som igjen resulterte i et ublidt møte med en liten stein. har fått en smal "stripe" litt på siden av kjølen hvor gelcoaten har flasset av og man kan se glassfiberen. Har prøvd og kikke i erfaringsbasen, men det rusulterte i flere spørsmål enn før jeg startet ... Noe som har utbedret slike skader før? skaden er forsåvidt liten og ser ut som en skrape i gelcoaten. det skal legges til at båten ikke har vært stoffet før... Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 27.November.2006 Del på Facebook Svart 27.November.2006 Vist skaden ikke er stor og dyp så vil det nok holde med gelcoatsparkel som du får kjøpt i de fleste båtutstyrforetninger, det fins et fargekart som du kan få lånt slik at du får riktig farge men det er kansje ikke så viktig i.o.m at det er under båten. Sitér dette innlegget Link to post
kortvarig(båt)håpløs Svart 27.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.November.2006 (redigert) Vist skaden ikke er stor og dyp så vil det nok holde med gelcoatsparkel som du får kjøpt i de fleste båtutstyrforetninger, det fins et fargekart som du kan få lånt slik at du får riktig farge men det er kansje ikke så viktig i.o.m at det er under båten. båten skal jo stoffes, så fargen spiller jo ingen trille, men det er en lettelse og høre ordet gelcoat sparkel etter og ha kikket i erfaringsdatabasen... så for meg en laaaaang vinter jobb.. Dyp?? den går såvidt inn til glassfiberen.. Redigert 27.November.2006 av wellcraft23 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.