m/s draugen Startet 27.November.2006 Del på Facebook Startet 27.November.2006 utrolig imponert. har selv bare hatt båt i 3 år,tok båtførerprøven i vår og skal avlegge vhf examen på onsdag. det jeg er imponert over er hvor mye kunnskap brukerne av denne siden sitter inne med. dere må være genuint interressert i hobbyen deres.Utrolig mye info å få på denne plassen.Takk... Sitér dette innlegget Link to post
Conehead Svart 28.November.2006 Del på Facebook Svart 28.November.2006 Helt enig. Når det gjelder båtkunnskap rekker jeg ikke disse gutta til fotsoppen engang. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 28.November.2006 Del på Facebook Svart 28.November.2006 ...rekker jeg ikke disse gutta til fotsoppen engang. Får trøste dere med at alle vi andre også en gang i tiden har strukket oss etter andres fotsopp...og lærer fremdeles ikke så rent lite her Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Frivakten Svart 28.November.2006 Del på Facebook Svart 28.November.2006 (redigert) Ikke ta helt av da gutter. Noen ganger er vi helt fullstendig på de videste og villeste vidder hvor fornuft og kløkt ligger gjenglemt under 14 lag med primer og Hempel bunnstoff og hvor det eneste fornuftige er å vente 4 dager for så poste på nytt i håp at noen edruelige og kunnskapsrike gidder å svare. Redigert 28.November.2006 av Krisida Magni (see edit history) Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
SveinHa Svart 28.November.2006 Del på Facebook Svart 28.November.2006 Noen ganger er vi helt fullstendig på de videste og villeste vidder...Og akkurat det er av og til nødvendig for å finne de fornuftige og enkle, kanskje geniale løsninger på enkelte utfordringer Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Karavoli Svart 28.November.2006 Del på Facebook Svart 28.November.2006 (redigert) Helt enig min gode venn MS Draugen!!! Har brukt dette forumet i snart 2 år nå, og har fått masse hjelp og gode råd når det gjelds båt, båtliv og båthold. Så prøver jeg å gi gode svar ved spørsmål på forumet som jeg mener jeg kan gi ett godt svar på også. Gi og ta!!! Men som oftest spør jeg selv da Redigert 28.November.2006 av måsinj (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 28.November.2006 Del på Facebook Svart 28.November.2006 (redigert) SveinHa: Dette ble en glimrende anledning og tråd for å takke deg for masse god hjelp og beskrivelser som jeg fikk fra deg på baaatplassen den gangen jeg var ny på BP og slet med en forb.... gearkasse. Tråden ligger nå et sted i emneoversikten for bruk av alle. Redigert 28.November.2006 av Krisida Magni (see edit history) Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
SveinHa Svart 28.November.2006 Del på Facebook Svart 28.November.2006 ...slet med en forb.... gearkasse.Måtte friske litt på hukommelsen og kikke litt på den gamle tråden. Selv ganske så bagatellmessige ting kan være vanskelige nok. Spør meg om legemidler, gammelgreske vasedekorasjoner eller annet som jeg ikke vet noe om så stopper det fort opp .... eller båtsaker da jeg var fersking for den del... Synes Båtplassen er en suveren arena for å utveksle erfaringer og kunnskap At andre setter pris på det jeg skriver er jo kjekt men så setter jeg også pris på mye av de andre skriver også. Gi litt og ta/få litt er jo greit Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.