870 Startet 27.November.2006 Del på Facebook Startet 27.November.2006 Er det noen som har erfaringer med Mørejet 1137 Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 27.November.2006 Del på Facebook Svart 27.November.2006 Nei, ikke annet enn at den ble testet av Båtmagasinet en gang for 1-2 år siden og at de likte den meget godt. Til og med dorullholderen ble godkjent Jeg synes også båten er flott - jeg liker det proffe nivået på kvalitet og finnish Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 27.November.2006 Del på Facebook Svart 27.November.2006 Jeg antar det er denne du tenker på? Jeg synes nå det estetiske nok kan diskuteres noe, men det virker og være mye vestlandsbåt for pengene. Sitér dette innlegget Link to post
870 Svart 27.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.November.2006 Det er den båten ja Blue Dragon, personlig så liker jeg linjene på denne båten meget godt, men kan forstå at noen ikke liker den. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 28.November.2006 Del på Facebook Svart 28.November.2006 Det som er det stiligste med denne som ligger på finn.no, er den innovative vrien på targabøylen. Det er ikke mange fabrikanter som våger det estetiske eksperiment å sette targabøylen omvendt, foran flyvebrigden: Forøvrig er Mørejet'en en meget bra båt etter det jeg har hørt. Designet kan man vel venne seg til. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
olpi Svart 28.November.2006 Del på Facebook Svart 28.November.2006 artig kar! Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 28.November.2006 Del på Facebook Svart 28.November.2006 De har glemt og snu lanternen... Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 28.November.2006 Del på Facebook Svart 28.November.2006 På tide å ta av solbrillene, sommeren er over!! Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
870 Svart 29.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.November.2006 Fint at så få liker båtens utseende da blir det neppe noen heftig budrunde på båten. Sitér dette innlegget Link to post
Jantzen Svart 14.September.2008 Del på Facebook Svart 14.September.2008 Bedre sjøbåt finn du ikkje. Forholdsvis lite plass i forskipet til 37 ein foter. Kvaliteten er 110%. Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 14.September.2008 Del på Facebook Svart 14.September.2008 2 år gammel tråd Jantzen:p Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.