Smiley Startet 28.November.2006 Link til dette innlegget Startet 28.November.2006 Er det noen som har noe tips om hvilken redskap som er best egnet til å pusse vekk gammel (sprø) lakk /maling (helt tydelig ikke topcoat) fra glassfiberskrog. Har prøvd litt med eksentersliperen min, men synes ikke den tar godt nok tak. Har pusseskiver til vinkelsliperen også, men da er jeg gjennom hele gelcoaten før jeg vet ordet av det. Noen synspunkter?? Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Honduras Svart 28.November.2006 Link til dette innlegget Svart 28.November.2006 Jeg ville ha vurdert en bandsliper hvis det er store rene flater. Drar godt unna avhengig av korninga du "tør" kjøre med... Begynn med fin korning, og så kan du bli tøffere etterhvert som du får litt føling med maskinen og slipeeffekten. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
index Svart 28.November.2006 Link til dette innlegget Svart 28.November.2006 (redigert) Eksentersliper og relativt grovt papir er nok det tryggeste. Alternativt malingsfjerner. Vinkelsliper eller båndsliper kan nok se effektivt ut, men når du legger til tiden som trengs for å sparkle opp overflaten i ettertid så tror jeg nok du kommer bedre ut med eksentersliperen uansett! Redigert 28.November.2006 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Hansi Svart 28.November.2006 Link til dette innlegget Svart 28.November.2006 Har god erfaring med eksentersliper og grovt papir. Sitér dette innlegget Link to post
Pellegutten Svart 28.November.2006 Link til dette innlegget Svart 28.November.2006 Den beste redskapen er tålmodighet. Deretter en skikkelig eksentersliper. Både Bosch og Biltema har bra maskiner. Hør på de som sier de har "verdens beste eksentersliper" og be om å få prøve den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.