Zach Startet 28.November.2006 Del på Facebook Startet 28.November.2006 Har skaffet meg en Viksund 800 Futura 1986-modell. V-bunn (helplanende). Fant fort ut at jeg må ha baugpropell. Flyter som en "kork" og er vanskelig å manøvrere under sakte fart hvis det er litt vind. Det er ikke så enkelt å komme til med montering av tunnel (pga. "innerliner") uten å ta fram stikksagen. Er det noen som har tips/erfaringer med slik montering i Viksund 800 Futura - så er jeg takknemlig for svar. Sitér dette innlegget Link to post
orkan Svart 29.November.2006 Del på Facebook Svart 29.November.2006 Heia..Har viksund 800 futura med baugpropell,denne er av type QL450BP.kan få ordnet litt bilder av hvordan denne er installert om det er av interesse? Sitér dette innlegget Link to post
orkan Svart 29.November.2006 Del på Facebook Svart 29.November.2006 Har halvplanerutgaven vel og merke da Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.