Draco er tingen Startet 29.November.2006 Del på Facebook Startet 29.November.2006 Hei alle sammen Jeg har nettopp kjøpt meg en Draco 20 DC 1977mod med en 190hk(470) bensiner. Drevet er et pre Alpha One "R" som er produsert fra 1966-1983. Vet ikke akkurat året på min, men spørsmålet er : Kan jeg bytte det ut med et drev som heter Alpha One "MR" uten å måtte bytte gimball housingen eller andre ting? Og bør jeg ha stålpropell siden det er en såpass stor motor? Hilsen Draco er tingen Sitér dette innlegget Link to post
Xlnt Svart 29.November.2006 Del på Facebook Svart 29.November.2006 Jeg har kanskje propell som passer til ditt drev? Er det 23 tenner på akselen? Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Yankee Svart 29.November.2006 Del på Facebook Svart 29.November.2006 ang. gimpal aner jeg ikke. Når det gjelder propell så er det kjekt med stål fordi de tåler mye, men jeg bruker alu.propell på 330hk, går fint det. Sitér dette innlegget Link to post
krk Svart 29.November.2006 Del på Facebook Svart 29.November.2006 se her Sitér dette innlegget Link to post
Draco er tingen Svart 30.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.November.2006 Hei xlnt Veit ikkje kor mange tenner d e på min aksel og d kan æ ikkje undersøke ak nu. Går på skole i Narvik og ska ikkje heim tell Svolvær før den 15 des. Eksamenstid . Men trur d e noe som heter 15 splines?? Takk KRK. Fin side Yankee. Takker, da satsewr vi på den som fulhgte med båten, men regner me at æ bestiller en stålpropp fra statene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.