Jump to content

Vannrensing TAMI4

Geirh

Recommended Posts

Hva er det du ønsker å oppnå ? Er det ikke bedre å satse på rene tanker osv ?

Vi leverer alt innen vannrensing på jobben, og poenget er jo at man må hvite hva man ønsker å filtrere / fjerne eller rette på før man ser på rett metode. Skal man fjerne lukt, smak eller bakterier, eller kanskje farge ? Dette systemet ser ut til å være beregnet på å ta alt dette, i tillegg til UV bakteriebehandling.

Generelt mener jeg noe sånt ombord i en båt, blir overkill. Har man rene tanker, rene slanger og noenlunde ferskt vann, er denslags filtrering etter mitt syn ikke nødvendig.

Jeg er riktignok mest kjent for å ta feil.

Suzuki

No boat needed..

Takk for det svaret skjønner hva du mener og i alle år har jeg vasket og passet på at tanker og slanger er rene på båtene mine men det er jo ikke alltid vannet smaker så godt der vi kommer klor,myrsmak....så jeg tenkte dette kunne være bra for og få ferskt godt vann (ikke noe usmak) men er det bortkastet så kjøper man det ikke derfor spør jeg de som er her inne på båtplassen :confused:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...