Geirh Startet 1.Desember.2006 Del på Facebook Startet 1.Desember.2006 er det noen som har kjennskap til vannrensingsystem av denne typen som du finner på elan.no så går du til venstre der det står "for hus og hytter" Snakket med vedkommende i Stavanger og det var til og anbefale i båt. Er spent på om det er noen erfaringer på dette området. Friskt godt vann til enhver tid har vært supert. Sitér dette innlegget Link to post
Geirh Svart 1.Desember.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Desember.2006 Ingen som kjenner til det her Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 1.Desember.2006 Del på Facebook Svart 1.Desember.2006 Hva er det du ønsker å oppnå ? Er det ikke bedre å satse på rene tanker osv ? Vi leverer alt innen vannrensing på jobben, og poenget er jo at man må hvite hva man ønsker å filtrere / fjerne eller rette på før man ser på rett metode. Skal man fjerne lukt, smak eller bakterier, eller kanskje farge ? Dette systemet ser ut til å være beregnet på å ta alt dette, i tillegg til UV bakteriebehandling. Generelt mener jeg noe sånt ombord i en båt, blir overkill. Har man rene tanker, rene slanger og noenlunde ferskt vann, er denslags filtrering etter mitt syn ikke nødvendig. Jeg er riktignok mest kjent for å ta feil. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Geirh Svart 1.Desember.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Desember.2006 Takk for det svaret skjønner hva du mener og i alle år har jeg vasket og passet på at tanker og slanger er rene på båtene mine men det er jo ikke alltid vannet smaker så godt der vi kommer klor,myrsmak....så jeg tenkte dette kunne være bra for og få ferskt godt vann (ikke noe usmak) men er det bortkastet så kjøper man det ikke derfor spør jeg de som er her inne på båtplassen Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 1.Desember.2006 Del på Facebook Svart 1.Desember.2006 da ville jeg satset på et enklere filter, som skal fjerne usmak. Finnes bla.a et hos Maritim, jeg tror flere jeg kjenner har testet dette. Et system heter bla.a KATADYN,det finnes flere. Disse koster ikke plagsomt mye heller. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.