OnkelDonald Startet 1.Desember.2006 Del på Facebook Startet 1.Desember.2006 Hvor kan jeg henvende meg for å få tak i nye alluminiumslister som utgjør rammeverket til vinduene på båten min? Finnes sånne ting ferdig, eller må det lages? Hva koster det? Vinduene er hele så jeg trenger bare alulistverket rundt de, samt noe gummilister som sitter øverst... Bildet viser båten det er til: Sitér dette innlegget Genialt enkel redigering av nettsider Link to post
krk Svart 1.Desember.2006 Del på Facebook Svart 1.Desember.2006 Mener det står "GOLAR" på min båt. Eller her hos Colt Sitér dette innlegget Link to post
OnkelDonald Svart 2.Desember.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Desember.2006 Se der ja, de så ut som spesialister på området. Noen idé som hva det koster med ny aluramme på en båt som min? Sitér dette innlegget Genialt enkel redigering av nettsider Link to post
La Digue Svart 2.Desember.2006 Del på Facebook Svart 2.Desember.2006 Kanskje du kan få slike vinduer fra Ömetall Jan Erik Sitér dette innlegget Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.