Jump to content

Vet noen hvor man får kjøpt drikkeholder?


elna

Recommended Posts

Jeg er på jakt etter en drikkeholder i neoprene. Har hatt noen få i båten, men de begynner å ha sett sine beste dager.

 

Dette er kanskje på grensa til å være en litt harry ting, men det er noe av det mest funksjonelle bysseutstyret jeg har i båten, så det ser jeg glatt bort fra.

 

 

Har lett "overalt", men ikke funnet det noe sted, bortsett fra her:

 

http://www.westmarine.com/webapp/wcs/store...001/63/11005/15

 

men fraktkostnadene ble så høye at jeg helst vil finne et annet alternativ. Noen som vet noen som har slikt?

Link to post
Share on other sites

Hvorfor kjøper du ikke en kopp i rustfritt med lokk? Den holder kaffien så varm at du brenner nebbet av deg selv etter flere timer. Går sikkert an å bruke disse til andre drikker også.

Ja også bare 99 kroner da! Og det med gratis kaffe et helt år! :yesnod:

 

Redigert: Jågså -> Ja også (fingrene var for forte!)

Redigert av Javi (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Denne lager du selv for slikk og ingeting...

Har "produsert" noen slike i sin tid. Brukte noe som ligner på sitteundelag/liggematter og lynlim.

Billigt og bra, samt at du får den størrelsen du trenger...........

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Den beste koppholderen til båt som jeg har sett, var på en fransk katamaran på "Båten i sjøen". Koppholderen var støpt i et stykke skumplast som var belagt med plast, og kunne tres inn på rekkestøtter og andre rør. Har lett på nettet, men har dessverre ikke funnet tilsvarende.

 

Jan Erik

Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den!

Link to post
Share on other sites

Der fant jeg drikkeholderne jeg lette etter, takket være katamaran.no! Disse holderne krever selvfølgelig at man har rekkestøtter eller andre rør å feste dem til.

 

Ulempen er at de ikke passer til vanlige kopper med varmt drikke. Ikke så mye behov for det i Italia hvor de er produsert!

 

Det finnes også et brett i samme serie, hvor man får en antiskli-holder til mange glass og en flaske til å sette på bordet. Fint for oss med små båter hvor det ofte gynger litt når noen passerer.

 

holder.jpgpbfilm.jpg

 

Norsk importør er Tomrika

Produsenten er Oceanfenders

Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den!

Link to post
Share on other sites

Ulempen er at de ikke passer til vanlige kopper med varmt drikke. Ikke så mye behov for det i Italia hvor de er produsert!

 

Kaffeavtalenkoppene til YX er like smale som en colaboks.. bare å lage spor til hanka i holderen..

MVH Ole B

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

'78 HB 21 m/Marna MB10A - '91 Volvo 945 aut

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...