silva Startet 7.Desember.2006 Link til dette innlegget Startet 7.Desember.2006 Trenger flere 1/2" og 3/4" tre-veis kuleventiler. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette til en fornuftig pris? Sitér dette innlegget Link to post
HaHa Svart 7.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2006 Vet ikke om de har fornuftige priser: SVAFAS http://www.swagelok.com/default.aspx?dcode=STAVA Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 7.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2006 HEI, Prøv Ahlsell (tidl. Stavanger Rørhandel) Tlf:51818500. Ellers Parker Hannifin, Tlf: 51826300. Brd. Dahl a/s burde vel også kunne levere dette. Regner med at det er syrefaste ventiler du er ute etter?. Sitér dette innlegget Link to post
silva Svart 7.Desember.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2006 Regner med at det er syrefaste ventiler du er ute etter?. Tenkte på enkle, billige i messing. Syrefast er ikke nødvendig, da ventilene skal brukes på drivstoff/retur og på varmestyring (forbikobling) av radiatorer. Sitér dette innlegget Link to post
sigurdh Svart 7.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2006 Prøv Jama Marina i Hillevåg. I katalogen deres så står det at de har 3 veis ventiler. Tlf. 51905570 Sitér dette innlegget Link to post
silva Svart 7.Desember.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2006 Det er denne jeg er på jakt etter: Var ikke enkel å få tak i, er visstnok ikke så vanlig lenger, men Tore Vagle i Sandnes kunne bestille til meg til en akseptabel pris. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 7.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2006 Jama Marina er vel ikke kjent for og være billige akkurat. Sitér dette innlegget Link to post
Frode_ Svart 7.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2006 Anbefaler deg å gå til Tess. Prøv å få rabattene til bekjente som handler hos Tess i firmaet de jobber hos. Sitér dette innlegget Link to post
silva Svart 7.Desember.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2006 (redigert) Anbefaler deg å gå til Tess.Prøv å få rabattene til bekjente som handler hos Tess i firmaet de jobber hos. Vurderte Tess, ringte og sjekket priser, men liker ikke å handle der. Veiledende priser der er jo helt vill-ledende. Har handlet for mellom 5 og 10 000 der i år, likevel må jeg diskutere rabatt nesten hver gang. Noen ganger får eg bra pris andre ganger ikke. Kommer helt an på hvem du snakker med. Kan jeg handle andre plasser, så gjør jeg heller det. Redigert 7.Desember.2006 av silva (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 7.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2006 Hei igjen, når det gjelder forkrommede messingventiler (tre veis) kan du prøve HYDROSCAND på Forus: tlf: 51637770- e-mail: forus@hydroscand.no. Tror nok du får bedre pris her enn hos Tess. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.