silva Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Trenger flere 1/2" og 3/4" tre-veis kuleventiler. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette til en fornuftig pris? Quote Link to post
HaHa Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Vet ikke om de har fornuftige priser: SVAFAS http://www.swagelok.com/default.aspx?dcode=STAVA Quote Link to post
chagall Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 HEI, Prøv Ahlsell (tidl. Stavanger Rørhandel) Tlf:51818500. Ellers Parker Hannifin, Tlf: 51826300. Brd. Dahl a/s burde vel også kunne levere dette. Regner med at det er syrefaste ventiler du er ute etter?. Quote Link to post
silva Posted December 7, 2006 Author Share Posted December 7, 2006 Regner med at det er syrefaste ventiler du er ute etter?. Tenkte på enkle, billige i messing. Syrefast er ikke nødvendig, da ventilene skal brukes på drivstoff/retur og på varmestyring (forbikobling) av radiatorer. Quote Link to post
sigurdh Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Prøv Jama Marina i Hillevåg. I katalogen deres så står det at de har 3 veis ventiler. Tlf. 51905570 Quote Link to post
silva Posted December 7, 2006 Author Share Posted December 7, 2006 Det er denne jeg er på jakt etter: Var ikke enkel å få tak i, er visstnok ikke så vanlig lenger, men Tore Vagle i Sandnes kunne bestille til meg til en akseptabel pris. Quote Link to post
Blue_Dragon Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Jama Marina er vel ikke kjent for og være billige akkurat. Quote Link to post
Frode_ Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Anbefaler deg å gå til Tess. Prøv å få rabattene til bekjente som handler hos Tess i firmaet de jobber hos. Quote Link to post
silva Posted December 7, 2006 Author Share Posted December 7, 2006 (edited) Anbefaler deg å gå til Tess.Prøv å få rabattene til bekjente som handler hos Tess i firmaet de jobber hos. Vurderte Tess, ringte og sjekket priser, men liker ikke å handle der. Veiledende priser der er jo helt vill-ledende. Har handlet for mellom 5 og 10 000 der i år, likevel må jeg diskutere rabatt nesten hver gang. Noen ganger får eg bra pris andre ganger ikke. Kommer helt an på hvem du snakker med. Kan jeg handle andre plasser, så gjør jeg heller det. Edited December 7, 2006 by silva (see edit history) Quote Link to post
chagall Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Hei igjen, når det gjelder forkrommede messingventiler (tre veis) kan du prøve HYDROSCAND på Forus: tlf: 51637770- e-mail: forus@hydroscand.no. Tror nok du får bedre pris her enn hos Tess. Quote Link to post
Recommended Posts