Ask Startet 7.Desember.2006 Del på Facebook Startet 7.Desember.2006 Hei Eg er på utkikk etter ein liten og lett dieselmotor. Aktuell storleik er 2-5hk. Motoren må vera vasskjølt. Motoren skal brukast til å driva ein stor 12v dynamo og ein dykkekompressor, men ikkje begge på ein gang. Takksam for tips. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 7.Desember.2006 Del på Facebook Svart 7.Desember.2006 Hvorfor ikke bare kjøpe en billig kompakt bensingenerator? Viggo Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
mons Svart 7.Desember.2006 Del på Facebook Svart 7.Desember.2006 Hei Sjekk med påbyggingsverksteder for kjøleskap til lastebiler. Hvis kjøleaggregatet ryker byttes det ofte komplett. Motoren som står i dem er en liten dieselmotor som nesten ikke avgir støy, og jeg tror de er mellom 3-7 hk. Mons Sitér dette innlegget Mons Link to post
Suzuki Svart 7.Desember.2006 Del på Facebook Svart 7.Desember.2006 Kjøleaggregater er som regel alt for store. De er typisk rundt 20 hester. Du trenger en Hartz eller tilsvarende. Dette er små, luftkjølte motorer på 5-7hk. Jeg tipper at de som er store på hage & parkmaskiner kan levere en sånn. Hør med Reinhardt Maskin eller tilsvarende. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Fantino Svart 7.Desember.2006 Del på Facebook Svart 7.Desember.2006 http://www.dieselenginetrader.com Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 7.Desember.2006 Del på Facebook Svart 7.Desember.2006 THE IDE-COMPRESSORS TI-SERIES Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 8.Desember.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 Hei Takk til Fantino for nyttig link. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.