vikers Startet 7.Desember.2006 Del på Facebook Startet 7.Desember.2006 Er det noen som har en kjapp oversikt over hvilke typer, fra hvilket årstall etc. som slike små påhengere har lademulighet? Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
S/Y EIMY Svart 7.Desember.2006 Del på Facebook Svart 7.Desember.2006 Har hatt en 4 hk yamaha fra midten av 80 tallet med lading. Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 7.Desember.2006 Del på Facebook Svart 7.Desember.2006 Min Honda 5 hk har "lading". I hermetegn fordi strømmen er så liten (visstnok 2A) at man ikke egentlig lader batteret med den, men reduserer/unngår at f. eks lanternene tapper batteriet. (og andre strømbrukere finnes nesten ikke i min båt ) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 7.Desember.2006 Del på Facebook Svart 7.Desember.2006 Mener at de fleste "hi-thrust" / "sail" motorene har bedre lademuligheter enn sine kortstammede søsken... Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
skrotrot Svart 7.Desember.2006 Del på Facebook Svart 7.Desember.2006 har en gammel 6 hk johnson med lade uttak. Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 8.Desember.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 Takker for svar her, men det var veldig difust...... Årstall og merke??? Jeg vil gjerne kjøpe et par motorer av en type hvor jeg får lading, og i første omgang er bruktmarkeet åpent... Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
CB. Svart 8.Desember.2006 Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 Tar jeg ikke feil så vet jeg at samtlige Yamaha motorer fra 1975 er utstyrt med nødvening utstyr for lading, det gjelder sikkert flere merker også. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Baywatch Svart 8.Desember.2006 Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 (redigert) Årstall og merke??? Min er fra 1998. Edit: Snakket nettopp med forrige eier, han sa at lademuligheten var ekstrautstyr på denne motoren. Redigert 8.Desember.2006 av S/Y Cleopatra (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.