knuttitutti Startet 15.Desember.2006 Del på Facebook Startet 15.Desember.2006 Holder på å ta av undervannshuset på en Suzuki 75,93mod. Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg kobler fra gir-sjalter stanga ? Er det noe annet som kan hindre demonteringen av undervannshuset? Takker for all hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 15.Desember.2006 Del på Facebook Svart 15.Desember.2006 Jeg vil bare ønske deg velkommen til Baatplassen jeg. Er helt sikker på at du får et godt svar på spørsmålet ditt. Ben Sin Sitér dette innlegget Link to post
Philonica III Svart 15.Desember.2006 Del på Facebook Svart 15.Desember.2006 Hei Følg girsjaltingen inn i dekslet og under motoren,der ser du en splint eller en bolt som du må fjærne som holder stanga. (hadde selv en 85 hk.hvor jeg gjorde det samme)Hele stanga fra motoren følger med ned. Det er ikke noe annet du må løsne på toppen Lykke til! Reidar Sitér dette innlegget Link to post
knuttitutti Svart 15.Desember.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Desember.2006 Genialt. Det skal jeg prøve. Er lovlig trangt under motoren men skal se om jeg kan finne ut av det. :-) Sitér dette innlegget Link to post
knuttitutti Svart 16.Desember.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Desember.2006 Det gikk veldig bra. Takk for tipset. ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.