Moyja Startet 18.Desember.2006 Del på Facebook Startet 18.Desember.2006 Hmmmmmm,,, er det ikke noe "ønskes kjøpt" forum på båtplassen.no??????? Sitér dette innlegget Link to post
goggen Svart 18.Desember.2006 Del på Facebook Svart 18.Desember.2006 Joda, sjekk her. Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Moyja Svart 18.Desember.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Desember.2006 Takker , jeg kunne ikke finne det Sitér dette innlegget Link to post
goggen Svart 18.Desember.2006 Del på Facebook Svart 18.Desember.2006 Tror dessverre det gjelder flere - synes nok markedet fungerer dårligere nå en tidligere...... Er det mulig å gjøre det synligere mon tro? Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Jens_P Svart 18.Desember.2006 Del på Facebook Svart 18.Desember.2006 Eneste veien inn til hele markedet jeg har funnet er å trykke på ordet "Markedet" i teksten: Nyeste annonser fra Markedet: Finnes det en annen og enklere vei inn som jeg overser? Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
OT-flyktning Svart 18.Desember.2006 Del på Facebook Svart 18.Desember.2006 Helt i toppen av de fleste sider - mellom blogg og søk. Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 19.Desember.2006 Del på Facebook Svart 19.Desember.2006 Helt i toppen av de fleste sider - mellom blogg og søk. Kanskje en ide å forandre fargen på bokstavene der, slik at de blir lettere å se? Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Ask Svart 19.Desember.2006 Del på Facebook Svart 19.Desember.2006 Skal dette bli så bra som Havna.com var tidlegare, så må registreringsplikta bort. Ask Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 19.Desember.2006 Del på Facebook Svart 19.Desember.2006 Skal dette bli så bra som Havna.com var tidlegare, så må registreringsplikta bort. Neppe aktuelt ut fra mitt syn. Vi har frisk i minne hvor mye søppelposting det var på dieselforumet hvor det var mulig å poste uten registrering Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 19.Desember.2006 Del på Facebook Svart 19.Desember.2006 Hei Eg brukte kjøp/salg forumet til Havna.com mykje. Eg kan ikkje huska eit å ha sett eit einaste useriøst innlegg der. Eg trur at dette er eit større problem på diskusjonssider. Kanskje spesielt på dieselaksjonen, som mange engasjerte seg i. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 19.Desember.2006 Del på Facebook Svart 19.Desember.2006 Helt i toppen av de fleste sider - mellom blogg og søk. Takk! Har fått inkalling fra optikeren. Mulig behover er mer akutt enn antatt! Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Ingar Svart 19.Desember.2006 Del på Facebook Svart 19.Desember.2006 Flott at vi får tilbakemeldinger på dette. Vi har diskutert flere alternativer for å synliggjøre markedet og endt opp på nåværende kompromiss. Å la gjester poste annonser byr på tekniske problemer, bl.a. vil det da måtte lages ett eget opplegg for å fjerne disse annonsene etter en tid. Vi må også regne med at vi får en ekstrajobb med å slette "tulle-annonser". Som gjest vil det heller ikke være mulig å legge inn annonser uten samtidig å legge personlig info på nettet. Har tidligere lest at tyveribander har benyttet slik info. Ikke i forbindelse med båter, men med motorsykler. Samt muligheten for spamming. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 20.Desember.2006 Del på Facebook Svart 20.Desember.2006 Hvorfor vises ikke "nyeste annonse" når denne er uten bilde? Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Ingar Svart 20.Desember.2006 Del på Facebook Svart 20.Desember.2006 Den raden som står på forumets forside er ment som ett "blikkfang" for Markedet og derfor er kun annonser som inneholder bilder med. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 20.Desember.2006 Del på Facebook Svart 20.Desember.2006 (redigert) Da skulle det vel stått: Nyeste annonse med bilde Redigert 20.Desember.2006 av jonkare (see edit history) Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Ingar Svart 20.Desember.2006 Del på Facebook Svart 20.Desember.2006 Enig, det var også det som stod opprinnelig. Forsvant ifm at "Marked" ble lagt til i tittelen, det ble litt klønete med "Nyeste annonser med bilde fra Markedet".... Skal se om jeg kommer på en bedre løsning... Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 20.Desember.2006 Del på Facebook Svart 20.Desember.2006 Marked Nyeste annose med bilde Kjøp/salg Nyeste annonse med bilde Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Ingar Svart 20.Desember.2006 Del på Facebook Svart 20.Desember.2006 Marked Nyeste annose med bilde Takk! Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 21.Desember.2006 Del på Facebook Svart 21.Desember.2006 Lurer på en ting; hvorfor er maksbeløp på 500,- under loft/kjeller? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 21.Desember.2006 Del på Facebook Svart 21.Desember.2006 Rubrikken er tiltenkt saker som har for liten verdi til at det er verdt en "vanlig" annonse, samtidig som at man ikke har lyst til å kaste det. Men vi kan øke grensen til kr 1000. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 21.Desember.2006 Del på Facebook Svart 21.Desember.2006 Okei, har noe som er verdt kanske 1500-2000. Er det greit eller? Det er snakk om en sliten moped Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 21.Desember.2006 Del på Facebook Svart 21.Desember.2006 Skal ta en intern diskusjon omkring dette. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 21.Desember.2006 Del på Facebook Svart 21.Desember.2006 ok Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 21.Desember.2006 Del på Facebook Svart 21.Desember.2006 Nyeste bildeannonse NY bildeannonse Ny bildeann. Ny annonse Nyhet Nytt NY Njet? Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.