Bømlafjord Posted December 23, 2006 Share Posted December 23, 2006 Mykje uvær her for tiden, her er en til. Ser ikkje ut for at han bryr seg med å slakke på farten iallefall. Quote Link to post
Chivas01 Posted January 2, 2007 Share Posted January 2, 2007 Er dette Iddefjorden tro? Quote Link to post
Tampen Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 Noen som vet hvem som synger så pent på videoen ? Quote Link to post
Sabeltann Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 Det lurar jeg og på!! Quote Link to post
Jens_P Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 Høres ut som Enya. Quote Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Sabeltann Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 tenkte og det først, men tror det er en annen! Ikke helt Enya...eller? Quote Link to post
BW180 Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 enya - adiemus heter den sangen på macen min ihvertfall Quote Link to post
Sabeltann Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 Nå heter den snart det hos meg og!! Quote Link to post
Espen C Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 Han hadde i ihvertfall et veldig selvlensende dekk , her hadde jeg blitt Quote Link to post
SF Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 Kult klipp, med tanke på at det svever to helikopter over båten og at den går for full damp i dette været må vell dette ver en test av båten eller ett klipp lagd spesielt for en film. Quote 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Ficher Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 (edited) Kult klipp, med tanke på at det svever to helikopter over båten og at den går for full damp i dette været må vell dette ver en test av båten eller ett klipp lagd spesielt for en film. Troll 20, fant dette svaret .... Oversatt: Some of them have to go out to the sea, to help others in the thunderstorm. (Tug of Marine French Rescue in action in the English Channel Men det må da være ein spesiell tur siden det er to helikoptere med og filmer det heile... Ok, da er det nok en reklame/ promo video for Marine French Rescue . ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ SAMT MANGE NYE FILMSNUTTER HER ....... https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=26518&st=0 . .................. OG HER https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=26609&hl= Så sammler vi alt på en plass. Edited January 4, 2007 by Ficher (see edit history) Quote Link to post
roaldbj Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 enya - adiemus heter den sangen på macen min ihvertfall Fra hvilken CD? Quote Link to post
goggen Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 (edited) Sangen finnes på denne CDen. Mener det er den samme som på filmen, og da er det ikke Enya, men gruppen ADIEMUS som står bak. Edited January 4, 2007 by goggen (see edit history) Quote Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
roaldbj Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 Flott, skal laste den ned. Jeg har en forkjærlighet for å "kjøre" denne type musikk fra overdekket når jeg kjører alene over Kattegatt om natten med sjøblankt hav mot Samsø - og i særdeleshet i området omkring Anholt.. Quote Link to post
Jens_P Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 Mener det er den samme som på filmen, og da er det ikke Enya, men gruppen ADIEMUS som står bak. Her er 30 sek. smakebit: http://www.adiemus.f2s.com/sound/adiemus.ram What does Adiemus sound like? As with many musical artists, of course, the answer to that question depends on who you ask—though they have been frequently compared to artists such as Enya, Enigma, Dead Can Dance, and Deep Forest. Because of the unique qualities of their sound, however, no direct comparison can ever be completely sufficient. Hente fra FAQ. Er ikke den første som har tatt dette for Enya. Quote Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
rogeri Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 Stampesjø ved Island! http://www.metacafe.com/watch/1269753/rough_seas_iceland/ Quote Link to post
Ingar Posted November 28, 2008 Share Posted November 28, 2008 http://www.break.com/usercontent/2008/11/C...are-609640.html Quote Link to post
Mckongen Posted November 28, 2008 Share Posted November 28, 2008 Fyyyy F******n...... glad jeg jobber på land Quote Link to post
Bømlafjord Posted November 28, 2008 Author Share Posted November 28, 2008 Mener å huske det var denne filmen som er i starten på denne tråden. Quote Link to post
Smurph Posted November 29, 2008 Share Posted November 29, 2008 Mer Abeille Flandre - litt sprekere filming Bygget i Ulsteinvik, BTW Her er etterfølgeren - Abeille Bourbon Bygget av Kleven Maritime Quote Bundin er bátleysur maður Link to post
Recommended Posts