Bømlafjord Startet 23.Desember.2006 Link til dette innlegget Startet 23.Desember.2006 Mykje uvær her for tiden, her er en til. Ser ikkje ut for at han bryr seg med å slakke på farten iallefall. Sitér dette innlegget Link to post
Chivas01 Svart 2.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2007 Er dette Iddefjorden tro? Sitér dette innlegget Link to post
Tampen Svart 4.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2007 Noen som vet hvem som synger så pent på videoen ? Sitér dette innlegget Link to post
Sabeltann Svart 4.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2007 Det lurar jeg og på!! Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 4.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2007 Dette var TØFFT!!! Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 4.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2007 Høres ut som Enya. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Sabeltann Svart 4.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2007 tenkte og det først, men tror det er en annen! Ikke helt Enya...eller? Sitér dette innlegget Link to post
BW180 Svart 4.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2007 enya - adiemus heter den sangen på macen min ihvertfall Sitér dette innlegget Link to post
Sabeltann Svart 4.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2007 Nå heter den snart det hos meg og!! Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 4.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2007 Han hadde i ihvertfall et veldig selvlensende dekk , her hadde jeg blitt Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 4.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2007 Kult klipp, med tanke på at det svever to helikopter over båten og at den går for full damp i dette været må vell dette ver en test av båten eller ett klipp lagd spesielt for en film. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Ficher Svart 4.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2007 (redigert) Kult klipp, med tanke på at det svever to helikopter over båten og at den går for full damp i dette været må vell dette ver en test av båten eller ett klipp lagd spesielt for en film. Troll 20, fant dette svaret .... Oversatt: Some of them have to go out to the sea, to help others in the thunderstorm. (Tug of Marine French Rescue in action in the English Channel Men det må da være ein spesiell tur siden det er to helikoptere med og filmer det heile... Ok, da er det nok en reklame/ promo video for Marine French Rescue . ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ SAMT MANGE NYE FILMSNUTTER HER ....... https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=26518&st=0 . .................. OG HER https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=26609&hl= Så sammler vi alt på en plass. Redigert 4.Januar.2007 av Ficher (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 4.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2007 enya - adiemus heter den sangen på macen min ihvertfall Fra hvilken CD? Sitér dette innlegget Link to post
goggen Svart 4.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2007 (redigert) Sangen finnes på denne CDen. Mener det er den samme som på filmen, og da er det ikke Enya, men gruppen ADIEMUS som står bak. Redigert 4.Januar.2007 av goggen (see edit history) Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
roaldbj Svart 4.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2007 Flott, skal laste den ned. Jeg har en forkjærlighet for å "kjøre" denne type musikk fra overdekket når jeg kjører alene over Kattegatt om natten med sjøblankt hav mot Samsø - og i særdeleshet i området omkring Anholt.. Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 4.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2007 Mener det er den samme som på filmen, og da er det ikke Enya, men gruppen ADIEMUS som står bak. Her er 30 sek. smakebit: http://www.adiemus.f2s.com/sound/adiemus.ram What does Adiemus sound like? As with many musical artists, of course, the answer to that question depends on who you ask—though they have been frequently compared to artists such as Enya, Enigma, Dead Can Dance, and Deep Forest. Because of the unique qualities of their sound, however, no direct comparison can ever be completely sufficient. Hente fra FAQ. Er ikke den første som har tatt dette for Enya. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
rogeri Svart 25.April.2008 Link til dette innlegget Svart 25.April.2008 Stampesjø ved Island! http://www.metacafe.com/watch/1269753/rough_seas_iceland/ Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 28.November.2008 Link til dette innlegget Svart 28.November.2008 http://www.break.com/usercontent/2008/11/C...are-609640.html Sitér dette innlegget Link to post
Mckongen Svart 28.November.2008 Link til dette innlegget Svart 28.November.2008 Fyyyy F******n...... glad jeg jobber på land Sitér dette innlegget Link to post
Bømlafjord Svart 28.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.November.2008 Mener å huske det var denne filmen som er i starten på denne tråden. Sitér dette innlegget Link to post
Smurph Svart 29.November.2008 Link til dette innlegget Svart 29.November.2008 Mer Abeille Flandre - litt sprekere filming Bygget i Ulsteinvik, BTW Her er etterfølgeren - Abeille Bourbon Bygget av Kleven Maritime Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.