Astor Startet 25.Desember.2006 Del på Facebook Startet 25.Desember.2006 Fikk i går en flott lampe av guttungen (26) og dama. En seilbåt med lampeskjerm. Det måtte jo være en seilbåt av en litt spesiell sort. he-he. Ellers var flere av gavene båtrelaterte. heldigvis. Og så ble det en DAB reiseradio, også til båten om sommeren. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Tine IV Svart 25.Desember.2006 Del på Facebook Svart 25.Desember.2006 Kan jo nevne ny førerstol , ny targabøyle (forskudd) loggbok , nye gardiner . Det var det til båten iår , fikk foresten stoff fra Sea Sea til å trekke om salongen . Så da må det vel være bra . Må jo ha vært snill gutt jeg ....... Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
REM Svart 25.Desember.2006 Del på Facebook Svart 25.Desember.2006 Nytt og sårt tiltengt interiørtrekk, og autopilot regner vi som julegaver selv om overrekkelsen ikke fant sted på selve Julaften. Ragnar Kvam's bok "Mine sjøreiser" derimot kom nissen med. Er allerede godt på vei gjennom Kanalen og ned mot Biscaya. Åndeløst spennende og bra skrevet. Boka er på 800 sider, så det spørs om det blir noe tid til til overs i romjula for forberedelsene til kystskippereksamen som finner sted første uka på nyåret. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
bao Svart 25.Desember.2006 Del på Facebook Svart 25.Desember.2006 (redigert) var gaven til båten i år. Må ha vært litt snill. obs. glemte denne. (Men den betalte jeg selv) Redigert 25.Desember.2006 av bao (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 25.Desember.2006 Del på Facebook Svart 25.Desember.2006 Fikk i går en flott lampe av guttungen ...... Artig maritimt innslag, Astor! Lurer litt på denne båten, ser ut som det er enten en Middelhavsinspirert trebåt (Hellas? Tyrkia?) eller kanskje en arabisk "Dow"? Og da tenker jeg først og fremst på den kraftige stevnen, det spesielle roret og latiner-riggen. Noen som har meninger om dette? Selv var jeg "meget snill" iår, ser det ut til. Nissen hadde både varme-og flytedress fra Fladen, kulefendere og et utvalg av pilker i skips-sekken! Både "Malaika" og Walter er fornøyd! :o) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.