Yankee Startet 26.Desember.2006 Del på Facebook Startet 26.Desember.2006 Hei, mener å ha lest her om at det går an å få tak i andresortering av joller som steady, al, river eller summer fun. Noen som kan tipse meg om hvor jeg tar kontakt? Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 26.Desember.2006 Del på Facebook Svart 26.Desember.2006 Mener du de med hull i, som synker? Det greieste er vel å nettopp ta kontakt med de respektive produsentene. Hvis ikke de som produserer har, har vel ingen? Vil ikke tro at om en jolle har skjønnhetsfeil eller er feilstøpt, så fins det oppkjøpere eller videreselgere til disse. Høres egentlig litt rart ut, om nettopp det er å få kjøpt. Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 26.Desember.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Desember.2006 Selvfølgelig snakker jeg om skjønnhetsfeil. Er helt sikker på at jeg har lest om det. Det er vel forøvrig ikke noe uvanlig i at det selges noe produkter med småfeil. Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 26.Desember.2006 Del på Facebook Svart 26.Desember.2006 Høres interessant ut! Antar båtene i så fall kanskje må hentes på fabrikk? Er svært interessert i å skaffe meg en båt av denne typen til litt røff bruk og noen småskrammer da er jo nesten en fordel. Så om noen skal hente eller kjøpe noe slikt så ta gjerne kontakt. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 26.Desember.2006 Del på Facebook Svart 26.Desember.2006 (redigert) Rotasjonstøp Norge (Al båtene) og Rotostøp AS(River). Begge hører til i Gressvik området(Fredrikstad). Vet de har solgt med sjønnhetsfeil tidligere. Redigert 26.Desember.2006 av baatsman (see edit history) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Yankee Svart 27.Desember.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Desember.2006 Takk, skal snakke med dem. legger inn resultatet senere Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.