Suggen (i sundet) Startet 27.Desember.2006 Del på Facebook Startet 27.Desember.2006 (redigert) Mulig detta skulle lagt under kjøp & salg, men jeg prøver allikevel. Kort fortalt: Madammen var ute med jolla i sommer, da det plutselig begynte å komme rare lyder fra mercen, hun ringte meg for å høre om det var skummelt og fikk til svar at hun absolutt ikke måtte starte motoren igjen(tenkte litt skadebegrensning) men neida.. hun lå jo tross alt 100 meter i fra havna, og måtte jo inn til brygga (kunne egentlig vifta med labben og blitt taua inn av en eller annen) Resultat:Full vareopptelling. Nedre rådelager/råde/syl.foring/nedre stempel. Vet at propellen var for liten med dertilhørende høyt turtall og en kone som liker litt fart og spenning så jeg kan vel skylde meg selv. Saken er at jeg er vel en gammel mercuryfreak, liker både utseende og lyd + at jeg har kostet på lakkering tenning/ forgassere ++, så hvis det er noen som har en gammel 4 syl. merc med defekter fra ca.80 tallet som skal selges. så send meg gjerne em. PS! Blokka kommer til å få alle slitedeler byttet, så tilstand bør ikke være 100% (bare det ikke er full skjæring osv.) Hilsen Ketil Redigert 27.Desember.2006 av lucielle (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 28.Desember.2006 Del på Facebook Svart 28.Desember.2006 Etter den kommers'n med merc'n i bush'n, hvor hun smesh'a både clutch'n og revers'n, kan hun vel bare ta porsch'n.... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Frivakten Svart 28.Desember.2006 Del på Facebook Svart 28.Desember.2006 (redigert) eller droschje'n.. Redigert 28.Desember.2006 av Krisida Magni (see edit history) Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Suggen (i sundet) Svart 28.Desember.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Desember.2006 Næmen? Kryr av innspill jo! Helt i henhold også. Sitér dette innlegget Link to post
gammabusa Svart 30.Desember.2006 Del på Facebook Svart 30.Desember.2006 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...pos=3&tot=6 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.