Hank Startet 28.Desember.2006 Del på Facebook Startet 28.Desember.2006 Hvor kan man finne rimeligst mulig propell til snekke? Er det forhandlere i utlandet som kan anbefales? Ser etter en 3 blader, 18x14 propell, og den vil koste ca. 3000 kr ny. Håper å finne en langt rimeligere... Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 28.Desember.2006 Del på Facebook Svart 28.Desember.2006 Mikado regnes jo som rimelige propellere og 3000 er nok ikke blod pris på dette. Maritim selger vel slike for denne prisen ferdig borret med 1:10 kon. Jeg tviler på at vil spare så veldig mye på å finne noe utaskjærs her. Skal du ha noen mye billigere er nok best å lete på bruktmarkedet Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
index Svart 28.Desember.2006 Del på Facebook Svart 28.Desember.2006 Det ligger en annonse på Finn.no nå med en haug av pent brukte propeller av forskjellig slag... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
vikers Svart 28.Desember.2006 Del på Facebook Svart 28.Desember.2006 Tror jeg har en treblader liggende i rimelig grei stand...tror den var i 18 x 14, men hvilken vei husker jeg ikke...kan sjekke i morgen. Den er din mot porto om du kan bruke den og stand er bruksmessig... Sender deg en IM i morgen. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Hank Svart 28.Desember.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Desember.2006 (redigert) Har sett den annonsen på Finn.. Det var nesten full klaff, men desverre ikke helt. Akseldiameter var feil bl.a.. Redigert 28.Desember.2006 av Hank (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 28.Desember.2006 Del på Facebook Svart 28.Desember.2006 Min akseldia er på 30 mm. om jeg ikke husker feil.... Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Suzuki Svart 28.Desember.2006 Del på Facebook Svart 28.Desember.2006 brukte propellere kan borres om.Sleipner i Fredrikstad bla.a Eller Winrace i Arendal. Men vær OBS,det kan kjapt vise seg å koste meg enn en ny propeller korrekt borret. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.